1

Onderwerp: Welke Kenwood???

Hoi meiden,

Ik mag van mijn man voor moederdag een keukenmachiene uitzoeken, maar weet niet goed welke.
Ik ben een beginnende bakster en doe ongeveer 1 taart per week, ik mag 300,- uitgeven.

Wat is dan de beste keuze? de patissier, of een grotere versie.

HELP.............

Groetjes Marianne

2

Re: Welke Kenwood???

Ik zou vooral kijken naar het aantal Watt. Hoe meer hoe meer vermogen dat je motor heeft.

Daarna kijk je naar waar je em voor gaat gebruiken. Mijn keukenmachine was na 12 jaar aan vervanging toe dus ik heb een kenwood gekocht met toeters en bellen. 264. Zelf heel veel nagezocht via google en sites als kieskeurig en zo.

En, was mijn overweging; heb ik de illusie ooit voor mezelf te gaan beginnen en taarten echt op bestelling te gaan maken of blijf ik, zoals nu, lekker kneuterig af en toe een taartje maken, af en toe als kadootje en af en toe omdat iemand dat vraagt. Ik denk dat dat ook moet meespelen in je afweging.

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

3

ik heb ook de 264, en bak er veel mee, maar je kunt er verder ook alle kanten mee op, dus alle losse keukenapparaten zitten in 1. Hij is nog steeds overal te koop.
Maar zelf bak ik ondertussen zoveel, dat ik er liever 1 met meer inhoud zou willen hebben.

Groetjes, Dorothea.

Hoi meiden,

Dank voor jullie reacties!
Dus de 264 is in iedergeval een goede optie?
Kijk daar heb ik iets aan, ik heb al even rond gekeken op internet en zag dat die er al vanaf 177,- is.

Misschien zijn er nog meer dames met advies??

x Marianne

electrisch toebehoren nodig bij bakken&vullen --->

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Pebbles schreef:

Ik zou vooral kijken naar het aantal Watt. Hoe meer hoe meer vermogen dat je motor heeft.

Dit gaat misschien op binnen de kenwood-range, maar niet altijd, hoor! De Kitchenaid heeft bv "slecht" 350 Watt, tegen de Kenwood een stuk of 1500 (?) maar door de directe aandrijving is ie een stuk stiller en zeker zo sterk en duurzaam als de Kenwood :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Ik heb deze en ik vind hem geweldig!!
http://i42.tinypic.com/2hmo83m.jpg

8

de KM266 bij http://www.keukenwinkelinvinkel.nl/keuk … km266.html voor "maar" 160€, is dezelfde als 264... hoewel ik niet weet hoe het dan zit met garantie oid.

Groetjes, Dorothea.

9

Ik heb ook de Kenwood en ben erg ook erg blij mee. Ik heb ook de andere toebehoren zoals de blender & mixer en gebruik hem echt voor alles!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

10

Dot schreef:

de KM266 bij http://www.keukenwinkelinvinkel.nl/keuk … km266.html voor "maar" 160€, is dezelfde als 264... hoewel ik niet weet hoe het dan zit met garantie oid.

deze heb ik ook!!!

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

11 Laatst bewerkt door Liens (11-05-2010 18:44)

Oeps, 2x :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

12

Hoi meiden,

Wat een fijne reacties allemaal!!
En wat een goede website dot, daar lijkt het wel heel aantrekkelijk om voor de grotere versie de 266 te nemen.....

x Marianne

13

Ik heb een kMix van kenwood; echt geweldige aanwinst!

Groetjes Maji

14 Laatst bewerkt door monique2510 (11-05-2010 19:56)

ik heb de KMC 560,
er zit een blender bij (voor erop) en als je binnen de actieperiode (tot 20 juni geloof ik) er een koopt kun je een extra accesoire gratis bijbestellen via kenwoodclub ( actie geld voor verschillende modellen als je hem in een winkel koopt ( geen webwinkel)

ik ben erg blij met mijn kenwood

15

KMC 560 is een goede keuze.

Ik heb zelf de KM023, maar die ligt in een andere range.

Heb mijn wel via een webwinkel (opgehaald) gekocht, want zelfs met de aanbieding van een extra toebehoren, was ik vele malen goedkoper uit.
Echter je hebt alleen fabrieksgarantie (is in Nederland gekocht) en moet hem dan terugbrengen naar de webwinkel voor reparatie.

Ik ben er zeer content mee.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

16

@Lucy, waar heb jij die KM023 gekocht? Ik ben er ook naar aan het kijken...

Groetjes, Dorothea.

17

De laatste 2 apparaten liggen wel een beetje boven de 300,- nog maar even niet over dromen.........