1

Onderwerp: Tips gevraagd voor een "zakelijke taart"

Hoi Allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een opdracht gehad voor een "zakelijke" taart. Verder wijzig poes-pas en kleur. En dan met een FrostingSheet bovenop. Hieronder zie je het eindresultaat.

De opdrachtgever was er erg blij mee, maar zelf vind ik ze "matig".
Ik hou zelf van rustige taarten, maar dit vind ik wel erg rustig.
Nu mocht ik op 1 taart een bloem verwerken.

Heeft iemand anders wel eens z'n opdracht gehad en hoe heb je dat toen opgelost. Heeft iemand misschien een voorbeeld van een "zakelijke" taart?

Want ik hoop wel een vaker zo'n opdracht te krijgen.

Alvast bedankt voor het meedenken en kijken. :thumb:

http://94.100.118.239/909500001-909550000/909501401-909501500/909501407_5_oxPs.jpeg

http://94.100.114.1/909500001-909550000/909501301-909501400/909501373_5_dNwq.jpeg

Cake makes your smile !!!

Re: Tips gevraagd voor een "zakelijke taart"

ik zelf zou iig die bloem weg halen.
Ik zou een "lint" evt in een andere tint (en als je voor andere tint gaat ook het lint bij de onderkant in die kleur) op de rand van je printje leggen. het ziet er nu echt uit alsof het 'papiertje'  er zo af kan waaien :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

De bloem past er inderdaad niet zo bij. Misschien het schildje uit het plaatje in het hoekje/de hoekjes? Of een rand om de onderkant in de kleuren van het schild. Ik ben het wel met Tirza eens wat betreft de rand van de sheet. Een lijstje met de sugargun fabriceren zou al wat netter staan. Wel lastig hoor! Maarja... de klant is koning!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Buiten het bovenstaande van t randje om de foto/print had ik zelf denk ik ook nog gekozen voor een vierkante taart (indien mogelijk natuurlijk)

5

ik zelf denk ik ook nog gekozen voor een vierkante taart (indien mogelijk natuurlijk)

Dat dacht ik ook, eerlijk gezegt vind ik een langwerpig logo op een ronde  taart niet mooi.

6

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie tips en ideeën.
Fijn dat jullie even mee wilde denken  :)

Inmiddels heb ik zelf ook meer matrialen in huis zodat ik
bij een volgende "zakelijk" taart meer mogelijkheden heb.

Maar de volgende opdracht is een kasteeltaart  :D
En daar mag ik helemaal mee uitleven  :thumb:

Cake makes your smile !!!