1

Onderwerp: ik had brons op de sugarartshow

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OER8TTVG-D.jpg
was er zelf erg gelukkig mee
heb punten laten liggen op dat sommige takjes te stijf waren
en dat ik het ijzer draad in de taart had geprikt en dat mag niet in een echte taart (en dus ook niet in een wedstrijdtaart) dummie of niet
dat waren de grootste verbeterpunten
dus we gaan weer hard aan de knutsel :lol:

2

Re: ik had brons op de sugarartshow

heel mooi :thumb:
van harte :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

In Alphen heb ik ze ook bewonderd: mooi gedaan! Proficiat met je prijs!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

heel erg mooi!!

Liefs, Zanoni

5

Ik vond je passiebloem ook erg mooi!!!

Groetjes Willy

Ja super!!! Ben jij dan die vrijwilligster waar ik op het laatst nog even mee gesproken heb? Ik ben diegene in die rolstoel, met die zilveren schaal met bloemen.... Leuk om steeds meer mensen in het echie te zien ;) tenminste als jij dat was...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

patti schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OER8TTVG-D.jpg
was er zelf erg gelukkig mee
heb punten laten liggen op dat sommige takjes te stijf waren
en dat ik het ijzer draad in de taart had geprikt en dat mag niet in een echte taart (en dus ook niet in een wedstrijdtaart) dummie of niet
dat waren de grootste verbeterpunten
dus we gaan weer hard aan de knutsel :lol:

Ben ik nog weer, mag ik jou wat vragen? Je hebt mooi dat kleurverschil in die klimop blaadjes, hoe doe je dat? Als je je geheim niet prijs wilt geven snap ik dat ook hoor!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

8

annemieke-76 schreef:

Ja super!!! Ben jij dan die vrijwilligster waar ik op het laatst nog even mee gesproken heb? Ik ben diegene in die rolstoel, met die zilveren schaal met bloemen.... Leuk om steeds meer mensen in het echie te zien ;) tenminste als jij dat was...

ja dat was ik :Y

9

super bloemen, gefeliciteerd met je prijs!

Groetjes, Dorothea.

10

annemieke-76 schreef:

Ben ik nog weer, mag ik jou wat vragen? Je hebt mooi dat kleurverschil in die klimop blaadjes, hoe doe je dat? Als je je geheim niet prijs wilt geven snap ik dat ook hoor!

ik doe niet aan geheimen hoor heb eerst de blaadjes met groene pasta gemaakt toen gedust met juniper green va edable art (kan ook met andere groen natuurlijk moss green ofzo) daarna met een penseeltje witte nerfjes er op getekend met witte dust poeder en een beetje alchohol daarna met licht groen(mint groen ) er overheen gedust vooral de randjes daarna de blaadjes even gestoomd

heel erg mooi, mooie diep blauwe kleuren ook!

'I love it when a cake comes together'

12

LekkerTaartje schreef:

heel erg mooi, mooie diep blauwe kleuren ook!

sorry ik kan nog niet zo goed fotos maken met de juiste belichting hij is meer paars  :rolleyes:

13

Ziet er prachtig uit.
Super hoor,en nog gefeliciteerd.

Groetjes Ria123

14

patti schreef:
annemieke-76 schreef:

ik doe niet aan geheimen hoor heb eerst de blaadjes met groene pasta gemaakt toen gedust met juniper green va edable art (kan ook met andere groen natuurlijk moss green ofzo) daarna met een penseeltje witte nerfjes er op getekend met witte dust poeder en een beetje alchohol daarna met licht groen(mint groen ) er overheen gedust vooral de randjes daarna de blaadjes even gestoomd

Wauw, super!! bedankt voor je uitleg, heel erg lief!
Oh en ik heb je site net even zitten te bewonderen, wat maak jij een prachtige dingen, echt petje af!

15

He Patti Gefeleiciteerd meid echt  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Madhuri  :cool:

16

Gefeliciteerd, hij is PRACHTIG  :thumb:

17

Proficiat, heb hem zien staan en moet zeggen  :thumb:  :Y verdiend!!! :Y  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

18

Heel mooi, ik heb het stuk op de beurs ook mogen bewonderen.
Supermooi, zo fijn als jij die blaadjes maakt. Vond het er echt perfect uitzien, was mijn favoriet.
Gefeliciteerd met je prijs!

Groetjes,
Marja

19

Dacht dat ik al gereageerd had, maar niet dus.

Ik heb je blaadjes in het eggie goed bestudeerd, het zag er heel echt uit!! Super hoor!