26

Re: Mijn eerste bestelling

Mooi gedaan!

27

Helemaal leuk! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

28

Heel gaaf!

miesja schreef:

Maar ik vraag me toch af waarom je de taart ging verplaatsen. Maak je hem misschien niet gelijk op de juiste onderplaat. Of had het een andere reden?

Dank je wel voor je reactie  :)

Ik bekleed de taart altijd eerst op mijn houten draaiplateau (van Ikea), vervolgens had ik hem op een felgroene(van dat appelgroen) onderplaat gezet( en toen is die rand ontstaan.)
Het geheel beviel me helemaal niet, ik was bijna weer overnieuw begonnen en dacht er aan om een kers te maken ipv een pompoen.
Na lang kijken bedacht ik me dat de ondergrond te fel was ten op zichte van de rest van de kleuren en dan vooral natuurlijk het oranje van de pompoen en het grijs van de muizen.
Dus toen weer een andere onderplaat gemaakt maar dit keer met zachter groen en dus ook voor een tweede keer mijn taart opgetild met een eeenorme taart/lasagne schep dat ging iets gemakkelijker dus doe ik het voortaan maar zo.

Echt super leuk en ik zie helemaal niks van je troubles.
:thumb:

Veel liefs Danielle..............

31

vind hem geweldig :thumb:

32

Hij is echt súperschattig!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

33

madame Gateau schreef:

Ik bekleed de taart altijd eerst op mijn houten draaiplateau (van Ikea), vervolgens had ik hem op een felgroene(van dat appelgroen) onderplaat gezet( en toen is die rand ontstaan.)

Hoi Femke,
Ik maak mijn taarten altijd direct op de juiste onderplaat en de onderplaat zet ik dan wel op mijn draaiplateau zodat het gemakkelijk werkt.

Misschien heb je hier iets aan.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

34

hij is super leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

35

Wat een super gaaf taartje!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S