Onderwerp: Mijn taartjes van dit weekend
Mijn zus had stage in het zesde leerjaar en moest daarvoor een project film uitwerken. En hoe sluiten we de stage af? Met taart!!! Om in het thema te blijven heb ik er een regisseursbord van gemaakt EN ACTION! De leerlingen vonden het allemaal geweldig!! Ze was niet gevuld, enkel afgesmeerd met choco

Mijn mama is geweldig
en daarom vond ik dat ze wel een taartje verdiende! Dat was echter niet zo gemakkelijk, want zij mag niets hebben van suiker!! Dus heb ik voor de eerste keer met tagatesse gebakken en chocomousse gemaakt met marshmellows zonder suiker. De taart is afgemaakt met ganache. Ze vond het zo lief dat ze moest huilen
Ze vond het heel lekker!

Als laatste moest ik een taartje maken dat ik al eens eerder had gemaakt. Het was voor een meisje van 7. De tiara was deze keer goed gelukt, maar door het verplaatsen is hij op veel stukken gebroken. Het meeste hebben we kunnen lijmen, maar het bovenste hart was niet meer te maken. Gelukkig zie je er niet zo heel veel van! Hij was gevuld met frambozencoulis, chocomousse en framboosjes (2x) en afgesmeerd met frambozenconfituur

Tips en trics zijn altijd welkom!!
Groetjes,
Evy