Onderwerp: DE hond, voetbal, boerderij en een boek
Een kleine parade van taarten die ik recent gemaakt heb.
Mijn nichtje werd 8 en had op de site van www.taartinhuis.nl een hond gezien. Die moest het worden, maar dan zonder kerstmuts.
Met dank aan de duidelijke how-to van Anneke en de foto's en tips van vriendin Bianca (Post / Taart in huis)durfde ik het ook aan om DE hond te maken! Ze is verzot op chocolade, dus de kop is van chocobiscuit met twee lagen chocomousse (1 met chocostukjes en 1 met choco-crispyballetjes) en 1 laag witte chocopastabotercreme (hier ook mee afgesmeerd). Het lijf van gewone cake en afgesmeerd met aardbeienbotercreme. Toen hij uit de doos kwam, begon ze 'm spontaan te aaien!

Het bot is trouwens ook van chocobiscuitgebak en witte chocopastabotercreme
Mijn neefje had als wens een voetbaltaart en het shirt van zijn eigen club. Deze was gevuld met bbr en champagnebotercreme met framboos.

Het dochtertje van vrienden werd 1 en de vraag was of ik een boerderijtaart wilde maken. Haar moeder had internet grondig doorgespit en stuurde 4 foto's van boerderijtaarten op. Van iedere taart vond ze wel iets leuk en of ik daar 1 taart van kon maken. Dus mocht je iets van jezelf herkennen, bedankt voor de inspiratie.
De taart was gevuld met citroenkwarktaartpudding en lemoncurd

De laatste van deze parade: een boek voor mijn schoonzus. Op de voorkant een fotoprint (Bianc bedankt!) die ivm privacy vervaagd is.
Op de print staan foto's van mijn zwager, ons neefje, nichtje en nummer drie was onderweg. De taart was gevuld met aardbeienkwarktaartpudding + diepvriesaarbeien en aardbeienvlaaivulling.

Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom!
Groetjes, Harriët

Wat is die hond gaaf geworden!!