1

Onderwerp: hoe maak je een olilly taart

ik vind dat zo mooi e maar ik zie er geen beginne aan al die lapjes en krullen je doet toch niet twee lagen fondant oever mekaar heb al gezocht naar een how to en vind het niet dus ken iemand me daar au b mee helpen???? ik zou dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vinden alvast een dikke merci!!!!! :D

2 Laatst bewerkt door Dot (10-05-2010 21:28)

Re: hoe maak je een olilly taart

er staan meerdere uitleggen op de site, want ik heb het er zelf ook al een keer opgezet....

even zoeken op   "oilily"

Groetjes, Dorothea.

3

van ogen tot olifant maar geen ollily bij de how to's  :s

4

Niet bij de how to's maar gewoon even een zoekopdracht maken met Oilily en dan zoeken in decoreren (denk ik).
Deze vraag wordt heel veel gesteld vandaar ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

tikfoutje ms?
oilily zoals dot al zegt

6

ik heb op google ingetikt how to oilily cake maar niks noppes nada en zoekopdracht waar vind ik dat want ik een de computer das al een zoekopdracht op zich  :o

7

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=41658

8

thaaaaannnnnnnnnnnnnnk youuuuuuu verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  :D xxxx

9

dore schreef:

ik heb op google ingetikt how to oilily cake maar niks noppes nada en zoekopdracht waar vind ik dat want ik een de computer das al een zoekopdracht op zich  :o

Boven in de balk staat zoeken. Hier op klikken en niet vergeten de catogorie aan te klikken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.