Onderwerp: En hier is dan de Juffentaart...
Ik moet zeggen, ik vind deze persoonlijk erg mooi geworden. Ben er best een beetje trots op.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is dan de Juffentaart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet zeggen, ik vind deze persoonlijk erg mooi geworden. Ben er best een beetje trots op.
Wat een mooie taart!
Hele leuke kleurencombinatie heb je gekozen en "de juf" vind ik heel mooi geboetseerd .
Oh jee, 2x verstuurd .
mooie taart
Heel geslaagd!
Dat komt helemaal goed, geloof me: zelfs al is de verrassing van "iets lekkers" eraf , verrast zullen ze zeker zijn!
Je hebt je niet voor niets zo druk gemaakt, dit is echt wel een hele mooie taart!
Mooie stapel, leuke kleurencombi
Oh, prachtig zeg, heel stijlvol !
Ik vind um ook heel gaaf!!!!
Ik had die linten (onderaan dat donkerbruin met lichtblauwe streepjes) bij het Kruitvat gevonden en zo kwam ik dus op de kleurcombinatie. Wat je al kunt verzinnen aan de hand van een lintje...
Vind hem geweldig!! en ook het "Jufje" erg leuk geboetseerd.. mooie kleuren combi ook!
Goed gedaan meid!! blij dat je je "zin" nog hebt terug gevonden
Wat een heerlijke combinatie is bruin met lichtblauw toch... echt een superleuk taartje!
Prachtige taart leuke juf met een heel leuk jurkje
+ 1 meester hahaha hij is ergggg leuk!!
Ik vind hem super!
heel leuk en mooi gedaan!!
mooi kleurencombi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is dan de Juffentaart...