1

Onderwerp: hallo allemaal

Hi allemaal

dacht laat ik me ook maar ff netjes voorstellen.. Heb al een aantal keer gereageerd op topics maar me niet netjes voorgesteld..

Ik ben Michelle, 32 jaar oud en woon in het wilde westen.. hihihi
Ben echt helemaal besmet met het taartenvirus en kan er niet genoeg van krijgen... Nu ik de cupcakes heb ontdekt is het alleen nog maar erger geworden...

Complimenten voor de site... Heb al vinden kunnen vinden en goede tips kunnen lezen...

Zal binnenkort eens ff wat taarten en cupcakes hier gaan showen... Als ik durf.. hahaha er staat namelijk zoveel moois in de taartenparade.. :D

Nou dat was het denk ik wel voor nu.. Ga nu weer eens ff wat topics induiken...

Bye bye  :cool:

2

Re: hallo allemaal

Hihi die topics induiken heeft suc6 gehad want het is me eindelijk gelukt om iets te kopen... Ik was de eerste.. Jippie!!!! :lol:

3

welkom en we zijn beniewd naar je taartjes

Lekker feestelijk rond.....

4

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Hai welkom!

Als je iets wil weten dan mag je me altijd mailen!!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

6

Welkom op het forum!

Je bent inderdaad helemaal op de de juiste plek voor tips, trucs en how-to's en heel veel inspiratie!
Gefeliciteerd met je eerste aankoop, daar moet je altijd vlot bij zijn ja :lol:

We zijn benieuwd naar je creaties ;)
Veel taartplezier en succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

7

Bedankt voor jullie reacties.. Heeft even geduurd maar ik ben niet veel op forum geweest laatste tijd.. Zit nu in de ziektewet thuis dus heb weer tijd om wat vaker op het forum te komen. Ben woensdag geopereerd aan mijn galblaas dus nu lekker ideeen en tips opdoen en dan over een paar weken weer aan de slag!!!!!!

Groetjes Michelle