Re: DE Grote Roos
ok juli haha dat moet ik in de gaten houden
stiekem hoop ik dat je dan nog een keertje in de buurt komt, aangezien ik altijd met vervoer zit...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » DE Grote Roos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
stiekem hoop ik dat je dan nog een keertje in de buurt komt, aangezien ik altijd met vervoer zit...
Met zo'n roos op je taart heb je verder niks meer nodig...
Hij is echt prachtig !!!!
Ik kom graag een keer in jou buurt. Zal een topic openen of er intresse ervoor is ok.
Groetjes Madhuri
Prachtig!!!
maduri ik ben al weer aan het sparen om nog een paar workshops bij je te volgen je bloemen zijn geweldig.
Hij is echt heel mooi
Ja en zelfs ik ben gestoken door dit virus
De kleine roosjes zijn al heel mooi maar dit is echt zeer .....
Ja bijna niet onder woorden te brengen
Hoi Meiden,
Heel even geduld en zal dan een topic openen voor de Grote Roos bij de workshops. ben momenteel bezig mijn shoppie in te richten.
Jullie weten hoe het is om de basis van mij mee te krijgen en waarom dat heel belangrijk is. Oefen, oefen en dan ja ook jij kunt het.
Veel liefs Madhuri
Wauw, mooier dan echte rozen (en ze blijven vast ook langer staan....
)
Zeker weten dat het geen echte roos is
Hij is echt super echt 
Hé, deze had ik gemist! Super mooi zeg!
Is dit een nieuwe rozensoort? Die dopen we dan Madhuri roos 
En anders rij je gewoon met mij mee! Lijkt mij ook wel gaaf om zo'n roos te leren maken
.
addy kan ze niet bij jullie komen?
please,,,,, hahahahah
Al jou bloemen zijn prachtig.!!!! dat wil ik ook leren...
het is nou toch jammer dat je niet langs capelle aan den ijssel komt....
of rotterdam ook dicht in de buurt..... ik heb zitten kijken 5 juni in geldermalsen, niet echt in de buurt maar ja ....ik moet het maar overwegen......
ik blijf je volgen waar je gaat... 
annemieke-76 schreef:ok juli haha dat moet ik in de gaten houden
Ik kom graag een keer in jou buurt. Zal een topic openen of er intresse ervoor is ok.
Groetjes Madhuri
Je mag ook bij mij thuis komen madhuri, als je genoeg mensen bij elkaar kan krijgen si dat misschien ook een optie?
ik ben helemaal ondersteboven ervan. Die roos is echt prachtig. Als je ooit in noord-brabant komt, laat het dan even weten aub?
Echt super megawauw!
Dat roze randje er ook zo mooi op! Niet van echt te onderscheiden! Je ruikt 'm haast!
Inmiddels is er een topic geopend om de grote Roos te leren maken meiden
Zie deze topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=97629
gr. Madhuri
ik ben helemaal ondersteboven ervan. Die roos is echt prachtig. Als je ooit in noord-brabant komt, laat het dan even weten aub?
Kijk even op mijn site waar ik nog dit jaar op locatie kom
Misschien dat er eentje in de buurt is
Gr. Madhuri
Schitterend!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » DE Grote Roos