Re: GOUD bij Holland Sugar Art Show
Gefeliciteerd. Ik vind die streepjes erg mooi! Is dat een print, of is het 'echt' ?
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GOUD bij Holland Sugar Art Show
Gefeliciteerd. Ik vind die streepjes erg mooi! Is dat een print, of is het 'echt' ?
De taart was prachtig
Van harte gefeliciteerd!
Ik vond deze ook heel mooi.
En we hebben echt staan kijken naar je vloerbedekking. Waren dat de puntjes (I) van de funky tappits?
ik vond het wel echt de taart die eruit sprong !
wat is die gaaf zeg !
en idd de vloerbedekking , wij hadden zoiets van wauw ihihih
en het bed , en de rest van alle details echt suuuuper
echt verdiend !
het was idd een geweldige taart! gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd ik vond deze ook de leukste en heel mooi uitgevoerd, nogmaals gefeliciteerd
Echt geweldig knap dat je zoiets kunt maken, een waar kunstwerk !
Schitterende taart! Mijn absolute favoriet in deze categorie!!! Super gefeliciteerd
Helemaal terecht de winnaar!!
Heb er met bewondering naar staan kijken, ech geweldig mooi.
super van harte gefeli!!
Wat geweldig, ik vind het jammer dat ik hem niet in het echt heb kunnen bewonderen, dus ben blij met de foto's. want op de foto is hij al fantastisch laat staan in het echt
Van harte gefeliciteerd hoor meiden
Ziet er fantastisch uit! Ik vind de deken ook super en het geplooide gordijn, wauw! De vloerbedekking zie je inderdaad op de foto niet zo goed, maar zal ongetwijfeld ook super zijn, wat een idee! Gefeliciteerd met jullie prijs!
Dit is zo schitterend mooi gemaakt, alles klopt, het is perfect.
Ik heb er echt met open mond naar staan kijken.
Terecht goud , proficiat!
Het is echt,streepje voor streepje gedaan.
Ziet er super uit! Was het in een bepaald thema de taarten? Want volgens mij zag ik ergens anders ook al een bed voorbij komen..
Ziet er super uit! Was het in een bepaald thema de taarten? Want volgens mij zag ik ergens anders ook al een bed voorbij komen..
het thema was moederdag
Die was ook zo ontzettend mooi en de details! heb staan watertanden!
Heel erg mooi, wat een details .... PRACHTIG!
Wat een prachtige en mooie taart! Super gave details ook. Wat zal het spannend geweest zijn om de taart te vervoeren zeg.
Het ziet er echt schitterend mooi uit,heel erg gaaf gedaan,top voor jullie beiden meiden
En terecht dat deze goud is, van harte gefeliciteerd, ik was echt onder de indruk! en ik heb jullie nog gesproken ook
Wat een prachtige en mooie taart! Super gave details ook. Wat zal het spannend geweest zijn om de taart te vervoeren zeg.
Nou dat viel gelukkig mee,alleen de laatste 2 min,wat een weg zeg,vol met hobbels en kuilen,maar ook dat is gelukkig goed gegaan,want achteraf,stond de evt reparatiekit nog thuis
Ohh Ria, ik vond hem geweldig!!!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat een bed met moeders en kinders ook mijn eerste plan was, maar door een vriend ben ik om gepraat en zou wat anders maken (wat uiteindelijk ook niet gelukt is)
Wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb, die van mij zou verbleekt zijn naast het pracht bed van jullie!!
dat goud hebben jullie dubbel en dwarst verdient!!
(vond het ook gezellig jullie even gesproken te hebben buiten tijdens het roken )
Deze is geen goud maar platina.hij is zo mooi!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GOUD bij Holland Sugar Art Show