1 Laatst bewerkt door Lotje_ (27-05-2010 07:24)

Onderwerp: Ik ben Lotje!

Hoi,

Ik ben vandaag eigenlijk voor het eerst hier, en heb me net aangemeld. Ik zal me dus ook maar even voorstellen.
Ik ben Lotje, ik ben 23 jaar. Ik heb eigenlijk pas sinds kort uitgevonden hoe leuk ik het vind om taarten en cakes te bakken! Ik ben echt nog een beginner, het meeste wat ik maak mislukt of ziet er niet uit, maar toch heb ik er lol in en hoop ik er goed in te worden!
Ik zit momenteel al een tijdje thuis, dus ik heb erg veel tijd. Vanwege psychische problemen heb ik moeten stoppen met studeren, vandaar.
Ik eet er zelf bijna nooit van hihi, ik voer ze een mn vriend en aan familie :)
Ik ga eens rondneuzen hier op het forum! En ik hoop over een tijdje ook eens een mooie creatie van mezelf te laten zien!

Liefs Lotje

2

Re: Ik ben Lotje!

welkom op het forum!! genoeg om rond te neuzen!! en je kan hier altijd je hart luchten.. een van de fijne dingen aan dit forum

3

Ik zit net rond te neuzen, maar wow, wat maken jullie mooie dingen. Dan zijn mijn cupcakes van vanmiddag ineens wel heel zielig :s
Hoop dat ik ook eens ga leren zulke mooie dingen te maken, echt, wow!

4

ik denk dat iedereen dat wel is denkt hoor dat zijn of haar cctjes zielig zijn.. iedereen heeft ergens moeten beginnen :) de volgende zijn vast al mooier :Y

5

Dankje voor je reactie!
Ik krijg gelijk zin om van alles te gaan proberen! :D

6 Laatst bewerkt door Marinina (17-05-2010 08:34)

hey Lotje,  welkom en veel plezier hier!!

7

Hallo Lotje,

je kan nog altijd een workshop hier of daar volgen. Ben ik nu ook aan het doen.
(ik eet trouwens geen suiker - wel honing, dus geef ook alles aan iedereen weg)

Een ander een plezier doen is het leukste van taarten maken.

8

Welkom op dit gezellige forum!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

9

Dank jullie wel allemaal! :)