1

Onderwerp: welk recept voor 3D project? Dringend

Hallo

Zoals jullie vanmorgen al konden lezen, ga ik mij wagen aan een grootst project (enfin voor mij toch als beginneling)

Ik wil een ronde taart bakken (staat nu in de oven), en dan wil ik nog een 3D fototoestel snijden/maken.

Maar wat gebruik ik als mix voor het fototoestel.  Gewoon een quatre-quart cake?  Of iets anders?

Bedankt voor jullie reacties

Re: welk recept voor 3D project? Dringend

waarom hier nog een keer een topic voor openen??  :s

En verder zeg je toch zelf al recept voor cake? Biscuit is te luchtig en gaat erg kruimelen, verder maakt het weinig uit welke soort cakemix je gebruikt.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tja, een cake is nu eenmaal niet een cake.
Je hebt vaste cakes, en  luchtiger cakes.

Maar never mind, een quatre-quart zal het wel doen.

Spijtig dat sommige vragen gewoon worden afgeblokt.  In België komt taartdecoratie nu pas echt op.  Terwijl Nederland al enkele jaren bezig is.  Dus helaas zullen er waarschijnlijk nog vaker simpele beginnersvragen komen.

Maar soit, toch bedankt Tirza

4

Hoi Claudia,

Ik ben ook nog beginner (lees, kan nog heeeel veel leren qua taarten bakken  ;)). Als ik iets niet weet, ga ik hier altijd eerst even op zoek via de zoeken link bovenin. misschien ook goeie tip voor jou (?)  :)

if you can dream it, you can live it (WD)

volgens mij worden hier niet alleen maar vragen gesteld door gevorderden...  ;)  en daarbij, ik heb dan weer geen idee wat quatre-quart cake is  :nooo

En of je beginner bent of gevorderde, dubbele topics openen voor hetzelfde onderwerp is niet gewenst en ook niet nodig, vandaar mijn eerste zin.

ik dacht net wel, kan wel van alles uit gaan leggen, maar zoals je zelf zegt, je hebt haast/spoed, dacht ik, laat maar.... omdat... ik namelijk de cuipcake-mix van funcakes gebruik voor 3D projecten.
Mocht je die niet hebben zou ik gewoon een standaard recept of pakje uit de winkel nemen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

de cupcake mix staat hier in de kast!
Quatre quart is gewoon een cake met 4 gelijke delen (250gr boter, ei, bloem en suiker)

Hij staat in de oven, maar heb niet zo het idee dat hij goed lukt.

Dus toch bedankt voor je tip!  Want dan kan ik desnoods opnieuw starten met de cupcakemix.  En is de noodoplossing al klaar (oef)

Ik had al de zoekfunctie geprobeerd, maar vond het niet.

Toch nog bedankt!!