1

Onderwerp: Bruidspaartje

Ik wordt echt verslaafd aan boetseeren :Y
Deze heb ik gemaakt voor een vriendin in Canada.. Zij zou gaan trouwen in Nov.. en ik zou haar taart maken.. maar omdat haar oma erg ziek is gaat zij nu in Juli trouwen.. Dan maar een goedkoop taart zei ze.. maar wel met een mooi topper :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCMSRZLP.jpg
Vanmorgen heb ik even haar mondje mooier gemaakt.. en ook de jas van de mannetje.. Maar kon et niet laten om gelijk vannacht fotos te maken :+

2

Re: Bruidspaartje

Wow, wat een mooi stel, moet je het nu opsturen ??

3

Mooi geboetseerd!!! Vind ze echt super.  :thumb:

4

heel leuk en mooi stel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Marinina schreef:

Wow, wat een mooi stel, moet je het nu opsturen ??

yep :Y

6

zo....succes met inpakken  ;)  Hoop dat ze goed aankomen !

7

Wat een mooi echtpaar zeg!
Hoop dat ze zo mooi blijven tijdens de lange reis..

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

8

leuk zeg en hopelijk gaat dat goed aankomen!

9

wat mooi :D  ze zullen er zeker blij mee zijn

Be in love with what you have

10

Knap! Het opsturen lijkt me enorm spannend! Hopelijk komt het veilig aan :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

11

Goed zeg heel knap stel :thumb:

12

Je kan zo bij die gasten van playdo (weet niet zeker hoe dat heet) gan werken die verkopen ook van die bruidspaartjes...hihi leuk gedaan hoor!

Gr

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

13

Ik vind ze prachtig!!

Liefs, Zanoni

14

Ik vind het een kunststukje! :Y

Ik vind je wel heldhaftig, met je opsturen ;)... Laat je me weten hoe je het verpakt, en hoe het is aangekomen? Kan  mij heel goed van pas komen O-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

15

Heel erg mooi!!!

16

Wat een gaaf stel, knap gedaan zeg! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

17

Leuk geboetseerd! Ik ben er ook door gegrepen nu ik van iemand een aantal geweldige tips heb gekregen.

Over het opsturen, als je niets kunt vinden heb ik evt een idee voor je (gratis op te halen in Ede). Succes!

18

Adrienne schreef:

Ik vind het een kunststukje! :Y

Ik vind je wel heldhaftig, met je opsturen ;)... Laat je me weten hoe je het verpakt, en hoe het is aangekomen? Kan  mij heel goed van pas komen O-)

Ik heb de paartje in 2 chinees take away doosjes gedaan.. en de doosjes gevuld met zitzak vulling (de kleine balletjes).  Ik heb ook 25 rozen gemaakt en ook zo ingepakt.  Dan van de plastic lucht kussentjes onder in een doos gelegd.. take away doosjes in en de rest van de ruimte ingevuld met lucht kussentjes en kranten.  Oh ja en toen ik de paartje maakte heb ik stukjes stevig rvs draad gebruikt ipv spagetti oid.  Dus de kans dat een hoofd of been eraf knapt is een stuk kleiner.  De pakketje woog nog geen kilo whahahahaha.
Ik heb ook geregeld dat mij nichtje een kleine stapel taart gaat maken.  De moeder van mij vriendin was in tranen toen ik haar belde daar over.  En heeft gelijk Co-op gebeld om de uber goedkoop taart te annuleeren.  Maar mij vriendin weet nog van niks.. zij denk dat haar moeder de rozen een bruidpaar gewoon op de goedkoop taartje gaat plaatsen  :lol: