Onderwerp: Tartacadabra en cricut
Met dank aan Tartacadabra voor de goeie uitleg hoe een strik te maken. Ik wilde dat al een tijdje proberen, en moederdag was de uitgelezen kans.
De silhouettes heb ik met de cricut gedaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tartacadabra en cricut
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met dank aan Tartacadabra voor de goeie uitleg hoe een strik te maken. Ik wilde dat al een tijdje proberen, en moederdag was de uitgelezen kans.
De silhouettes heb ik met de cricut gedaan.
wowie. heel mooi en strak
wow mooi geworden die silouettes
Wil ook een cricket
super leuk
Mooi dat zwart/wit.
Vind je taartrand ook mooi afgewerkt
Super en idd die rand is heel erg mooi. Ben trouwens toch fan van je! Ik weet niet wat een cricket is maar daar kan dus hele mooie dingen mee maken begrijp ik.
Ik vraag me ook af wat een cricut is.. wil zo'n ding ook wel hahaha
Wauw zeg, wat een mooie, stijlvolle en strakke taart
Mooooi!!
Super mooi
Heel stijlvol! Erg mooie taart!
heel mooi die silhouetten
gaaf hoor, heel leuk met die silhouetten, heb je dat met fondant gedaan ?? ik heb ook een cricut, maar dat uitsnijden is een lastig iets. Hoe heb je die mooie zwarte "kanten"rand gemaakt ??
en die strik is ook prachtig.
Wat gaaf, mooi gedaan. Leuk ook met dat onderbord
Heel mooi en netjes gedaan,topppie!!
gaaf hoor, heel leuk met die silhouetten, heb je dat met fondant gedaan ?? ik heb ook een cricut, maar dat uitsnijden is een lastig iets. Hoe heb je die mooie zwarte "kanten"rand gemaakt ??
en die strik is ook prachtig.
Silhouetten zijn van fondant (met tylose er in). Als je het dan uitrolt en 10 minuten laat liggen, dan gaat het daarna goed met uitsnijden met de cricut. Snelheid van snijden wel op low of medium zetten.
De zwarte kanten rand is een lint van de Xenos
Goed idee van jou trouwens om dat ook eens met de Cricut te proberen!
gertieneke schreef:gaaf hoor, heel leuk met die silhouetten, heb je dat met fondant gedaan ?? ik heb ook een cricut, maar dat uitsnijden is een lastig iets. Hoe heb je die mooie zwarte "kanten"rand gemaakt ??
en die strik is ook prachtig.Silhouetten zijn van fondant (met tylose er in). Als je het dan uitrolt en 10 minuten laat liggen, dan gaat het daarna goed met uitsnijden met de cricut. Snelheid van snijden wel op low of medium zetten.
De zwarte kanten rand is een lint van de Xenos
![]()
Goed idee van jou trouwens om dat ook eens met de Cricut te proberen!
oké, dat heb ik al eens geprobeerd, en een aantal keren ging het wel goed, maar ook heel vaak niet, dus toen gaf ik het op, nu wil ik het wel weer eens proberen, ziet er toch wel heel gaaf uit. Of zo een randje ook gaat ?? ik durf het niet aan hoor, zo een lintje is ook heel leuk en dan heb er er niet zo een stress van
Heel erg mooi, prachtige strik!
Super strak en mooi!
Erg mooi taartje!!
Wat een gave taart zeg, en ik vind die silhouettes dus wel erg mooi zo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tartacadabra en cricut