Onderwerp: ola,

mijn naam is Ester, en woon in Haren (groningen) met vriend en twee meiden van 9 en 6 jaar.
2 Juli gaan we trouwen en omdat ik graag zelf een bruidstaart wilde gaan maken ben ik op internet gaan zoeken.

heb nog nooit een taart gebakken (op wat kleine cakejes na met de meiden :) )

dus dit word nog een hele opgave en kan denk ik jullie hulp/adviezen heel goed gebruiken.

mijn man moet nog trakteren op zijn werk (omdat hij een weddenschap heeft verloren ) dus dat word een mooie oefening voor mij ;)  ;)

liefs ester

2

Re: ola,

welkom hier en proficiat. ik zou zeggen nog veel oefenen voor de grote dag!kijk  ook eens links bij FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie dan ga je al veel antwoorden vinden  op je vragen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

Hai,

dank voor het welkom.
ben al een week aan het lezen en bekijken van die mooie taarten op de site.
hoop dat het me gaat lukken om zo'n prachtige taart te maken voor ons huwelijk.

zal natuurlijk foto's laten zien als ik mijn eerste "proef"taart af heb.

4

Welkom!
Leuk dat je zelf je bruidstaart gaat maken. dat maakt hem dan wel heel speciaal.
Misschien ook handig om een beginners workshop te doen. Je leert heel veel op het forum en van Youtube filmpjes, maar vond het zelf wel prettig om terwijl je bezig bent tips te krijgen hoe je alles het beste (en makkelijkst) kan doen)

daar heb ik id al over na gedacht en misschien is dat wel een heel erg goed idee ;)

6

wat stoer dat je dat aan durft...!!

ik was al helemaal in de stress de week voor mijn bruiloft omdat ik de bedankjes zelf maakte :S

een taart had ik zeker niet aangedurft!

succes, veel geluk, enne... we zien het resultaat vanzelf verschijnen hoop ik!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

hai,

ik durf het wel aan omdat we de taart gaan aansnijden met alleen directe familie ;)

we gaan namelijk na de ceremonie even nog wat drinken met alle mensen die daar aanwezig zijn , vervolgens gaan we met mijn ouders, zus met vriend, schoonouders, zwagers en schoonzusje en onze beste vrienden en 8 kinderen een weekend weg en daar staat dan onze taart.

we trouwen op vrijdag en die donderdag ervoor maken we de tafels daar leuk opgemaakt en zetten dan de taart neer