Onderwerp: kadoosje...
...voor moederdag.
Had een andere kleur blauw willen maken, maar het lukte niet. Wou ook parelmoer bloemetjes maken, maar door tijdsgebrek dan maar mijn oefenroosjes en calla's die hier nog lagen.
Sorry mama!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadoosje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...voor moederdag.
Had een andere kleur blauw willen maken, maar het lukte niet. Wou ook parelmoer bloemetjes maken, maar door tijdsgebrek dan maar mijn oefenroosjes en calla's die hier nog lagen.
Sorry mama!
Tsss! Niks mis met die roosjes hoor! Ziet er prachtig uit zo! 
leuke taart joh, zal je moeder blij mee zijn
!
Daar zal je moeder blij mee zijn!
heel goed
Ziet er heel mooi uit hoor, zeker weten dat je daar een blijde moeder door krijgt 
Als dit je oefenroosjes zijn dan vraag ik me af hoe de andere roosjes eruit zien, die oefenroosjes zijn net echt. Ik denk dat ik maar nog eens op mijn roosjes moet gaan oefenen als ik deze heb gezien! 
Als dit je oefenroosjes zijn dan vraag ik me af hoe de andere roosjes eruit zien, die oefenroosjes zijn net echt. Ik denk dat ik maar nog eens op mijn roosjes moet gaan oefenen als ik deze heb gezien!
Met oefenroosjes bedoel ik dat nadat ik geleerd heb roosjes te maken van Nicole, ik dit regelmatig doe om de techniek echt onder de knie te krijgen. Ik heb er ook al veel weggegooid! Deze zijn van vorm OK, ze zijn van kleur niet zo mooi! Het zijn ook twee verschillende kleuren: op de foto zie je dat niet zo goed, maar in het echt valt het beter op. (valt het dus niet zo mee
)
Ik had er ook net niet genoeg om het hele doosje te vullen, vandaar de calla's.
Nu, mijn mama was er wel heel blij mee hoor! We hebben mekaar eens goed vastgepakt en dat is toch het belangrijkste he
Anne
angelina17 schreef:Als dit je oefenroosjes zijn dan vraag ik me af hoe de andere roosjes eruit zien, die oefenroosjes zijn net echt. Ik denk dat ik maar nog eens op mijn roosjes moet gaan oefenen als ik deze heb gezien!
Met oefenroosjes bedoel ik dat nadat ik geleerd heb roosjes te maken van Nicole, ik dit regelmatig doe om de techniek echt onder de knie te krijgen. Ik heb er ook al veel weggegooid! Deze zijn van vorm OK, ze zijn van kleur niet zo mooi! Het zijn ook twee verschillende kleuren: op de foto zie je dat niet zo goed, maar in het echt valt het beter op. (valt het dus niet zo mee
)
Ik had er ook net niet genoeg om het hele doosje te vullen, vandaar de calla's.
Nu, mijn mama was er wel heel blij mee hoor! We hebben mekaar eens goed vastgepakt en dat is toch het belangrijkste he![]()
Anne
Ik vind ze in ieder geval heel erg prachtig en dat die kleuren er niet zo mooi op staan dat had ik inderdaad nog niet gezien.Ik wou dat ik zulke mooie roosjes kon maken!! Ik snap dat je moeder er heel blij mee was, dat zou ik ook zijn als iemand mijn zo'n taart maakte.
heel mooi hoor
groetjes Jolien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadoosje...