Re: Lena Lijstje
Geweldige stapel zeg!!! Ken Lena niet maar bij het zien van je taart en de uitleg wordt heel veel duidelijk; erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lena Lijstje
Geweldige stapel zeg!!! Ken Lena niet maar bij het zien van je taart en de uitleg wordt heel veel duidelijk; erg mooi!
geweldig, alle details kloppen gewoon!!
wat is jouw boetseer geheim?
Brigitte
Jeetje!
Ongelooflijk mooi.
Echt heeel gaaf!
Geweldig, ik was gelijk benieuwd toen ik de titel zag, boeken worden hier ook gelezen!
Helemaal geweldig!!!
echt heel leuk en mooi, al die details zijn piekfijn afgewerkt
wauw erg mooi
Oh wow, wat een prachtige taart zeg! super gedaan en gefeliciteerd hoor!
Erg leuk!
Super leuke taart zeg, met veel leuke details en natuurlijk weer een schattig super geboetseerd meisje bovenop
Groetjes
Femke
Poeh hé!!
Ik ken Lena Lijstje ook niet, maar ik werd helemaal mee genomen door je taart! wat een leuke details zeg! Helemaal super!
Owja, en natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je dochter...
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
Tari schreef:prachtig! echt geweldig!
zou je kunnen verklappen hoe je het zo mooi boetseert?
(waarmee en handige tips en trucs?)echt super!!!
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten want dit ziet er toch helemaal fantastisch uit!
Ik boetseer bijna altijd met fondant verstevigd met tylose. Mijn voorbeeld was dit keer een plaatje uit het boek, natuurlijk, maar kan ook een foto zijn, of uit mijn hoofd. Tips en trucs zijn er niet echt, maar ik doe wel rustig aan en laat regelmatig iets drogen tussendoor voordat ik verder ga, zodat het wat steviger wordt. Ik verstevig tijdens het drogen met sponsjes, zoals bij Lena onder haar borst, zodat ze zo schuin omhoog bleef liggen.
Oja, en een hoofd altijd eerst afmaken voordat je besluit dat het niks is. .. je kunt het altijd nog opnieuw doen! Ik heb echt heel vaak dat zo'n kaal hoofd niks is, maar dan met haar kan het ineens wel!
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Erg leuk en zeer mooi geboetseerd, maar zie ik goed heft de hond zijn pootje tegen de taart........
klopt, en leuk dat je het ziet!!!
Ik boetseer bijna altijd met fondant verstevigd met tylose. Mijn voorbeeld was dit keer een plaatje uit het boek, natuurlijk, maar kan ook een foto zijn, of uit mijn hoofd. Tips en trucs zijn er niet echt, maar ik doe wel rustig aan en laat regelmatig iets drogen tussendoor voordat ik verder ga, zodat het wat steviger wordt. Ik verstevig tijdens het drogen met sponsjes, zoals bij Lena onder haar borst, zodat ze zo schuin omhoog bleef liggen.
Oja, en een hoofd altijd eerst afmaken voordat je besluit dat het niks is... je kunt het altijd nog opnieuw doen! Ik heb echt heel vaak dat zo'n kaal hoofd niks is, maar dan met haar kan het ineens wel!
![]()
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Aha.... Ik ben ook een beetje aan het boetseer freubelen geslagen, gewoon om uit te proberen. Maar gaandeweg worden mijn hoofdjes steeds misvormder door het vasthouden. Maar begrijp dat jij fondant met tylose gebruikt. Dan zal dat niet zo snel meer gebeuren. Alleen jammer dat het dan niet meer echt lekker is om te eten. Maar gelukkig zit er nog een hele taart onder
Bedankt voor de tips.
Wat een super leuke en mooie taart! Prachtig geboetseerd en helemaal af met al die details . Gefeliciteerd met je dochter!
Wat een supertaart. Helemaal leuk en prachtig gemaakt!
wow wat een prachtige taart!!
helemaal super!
Geweldig!hier ook alle boeken van Lena Lijstje in de kast, die zijn in één ruk uit gelezen door mijn dochter.. en ik ben ook jaloers op je boetseerkunst..prachtig!
Mooie taart en leuk ontwerp
Ik ken Lena niet maar de taart vindt ik super!
Hoi Rianne, ik ben al even naar Mascha uit Amsterdam op zoek. Je collega bakster. Zij heeft ooit een een taart voor mijn broer gemaakt. Zou haar willen benaderen maar krijg geen reactie op mijn mails. Is ze er mee gestopt?
(mijn broer krijgt weer een baby eind volgende week als het goed)
dus krijg een beetje haast.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lena Lijstje