1

Onderwerp: Ik moet iets opbiechten...

Deze vergelijkbare taart had ik vorige week al gemaakt.. nu heb ik deze dus weer gemaakt en niet omdat iemand deze zo leuk vond dat ze deze ook wouden..  :nooo

Vorige week na een lange avond stappen, 2 uur slapen ging ik aan mn taarten beginnen, ruim 11 uur later waren ze klaar en ging ik trots foto´s maken.. totdat...  ik erachter kwam dat 9 mei niet vorige week was maar pas deze week  :grr:   :lol:  kon wel janken!!, gewoon een week tevoeg een taart gemaakt! (beter dan telaat misschien maar toch  :lol: )

nadat ik erachter kwam heb ik zo met de taart lopen k**** dat die niet mooi meer was en mn man heeft het naar zn werk mee genomen (na wat aanpassingen haha)

Lang verhaal maar hier is dus de ´bijna zelfde maar net een beetje anders´taart. (alleen deze ging een heel stuk sneller  :lol: )

http://img249.imageshack.us/img249/9141/111zjd.jpg

http://img576.imageshack.us/img576/3656/222cr.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/2937/333ut.jpg

2

Re: Ik moet iets opbiechten...

Beter een week te vroeg dan een week te laat  :lol:

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

3

prachtig geworden, en inderdaad beter te vroeg dan te laat, nu kon je wel lekker proefdraaien  :D

4

Mooie kleuren! En mooie taart natuurlijk.

5

mooie taart en ik lach me kapot dat je ze een week te vroeg hebt gemaakt!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

:lol: Ik lach je niet uit hoor.Zo iets zou mij nou ook kunnen overkomen.
Het is wel een prachtige taart. :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

misty schreef:

:lol: Ik lach je niet uit hoor.Zo iets zou mij nou ook kunnen overkomen.
Het is wel een prachtige taart. :Y

ah ja gelukkig kan ik er nu ook om lachen  :lol:
nou heb teminste mn eerste taartdrama gehad  :lol:

8

Kan me voorstellen dat je ervan baalde.............maar idd beter een week te vroeg dan dat er mensen bij je op de stoep staan en je helemaal niks hebt!

Heb de andere ook nog bekeken.............en vind deze 2e toch strakker en mooier!
En je man en zijn collega's hebben ook nog kunnen genieten  :Y

9

Een prachtige taart geworden, fijn dat je even hebt kunnen oefenen  ;) . Het parelrandje en de letters zijn een bijzondere en mooie kleur. Mag ik vragen welke kleur dat is?

10

:lol:  :lol:  :lol:  Hmmmm, misschien toch een beetje te veel gedronken.  :lol:  :lol:  De collegas van je man vonden het vast niet erg. Prachtige taart heb je gemaakt. Ga die andere nog even bekijken. :lol:  :lol:

11

Jeeh, wat zal jij gebaald hebben zeg!
Maar ook dit is weer een pracht exemplaar. Mooi gefotografeerd ook  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

12

Olgie schreef:

Een prachtige taart geworden, fijn dat je even hebt kunnen oefenen  ;) . Het parelrandje en de letters zijn een bijzondere en mooie kleur. Mag ik vragen welke kleur dat is?

witte fondant gekleurd met wat wilton huidskleur (weet niet of die ook zo heet eigenlijk) dan klein beetje bruin en tipje geel. daarna gedust met goud.

13

prachtig!!!

Liefs, Zanoni