1

Onderwerp: Aangenaam..

Hoi iedereen,

mijn naam is Janneke, ben hier gloedjenieuw. Heb al een aantal keer op de site rondgekeken en zelfs wat simpele spulletjes besteld. Die kunnen elk moment binnenkomen!
Ik hou wel van bakken maar heb het nog nooit op deze manier gedaan. Ben altijd bij appel- en chocoladetaarten gebleven, en cakes.
Ik wil dit samen met een vriendin gaan doen, kijken wat we onszelf aan kunnen leren. We zullen niet schromen om hulp in te roepen  :o
Onze mannen verheugen zich al op allerlei creaties, dus er ligt geen druk op mijn schouders hoor!  :rolleyes:

Groetjes Janneke

Re: Aangenaam..

Hoi Janneke,

Welkom op het forum!
Veel plezier met bakken!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

3

Welkom op het forum en heel veel taartplezier :D
Gezellig om het samen met een vriendin te gaan doen!
En die mannen die zich verheugen, wacht maar tot ze aan het zoveelste taartje bezig zijn, dan piepen ze wel anders en moeten jullie andere slachtoffers zien te vinden :lol:

Veel succes!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

welkom, leuk met een vriendin samen.kijk  ook eens links bij FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie dan ga je al veel antwoorden vinden  op je vragen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Dank jullie wel!
Ik ben erg enthousiast. De spullen heb ik binnen, maar nu voorlopig geen tijd... toch maar tijd voor vrij gaan maken!