Onderwerp: Een hele stapel mooi en lekkers voor Sanne en Daniel!
Wie had dat ooit kunnen denken toen ik Sanne en haar zusje als kleine meisjes op de gymnastiekvereniging les gaf.... ! Later kwam ik hun moeder weer tegen als collega in de tijd dat ik even op de administratie van school werkte en onlangs kwam er via 'mijnalbum' een verzoekje of ik hun bruidsgebak wilde maken! De wereld is soms klein
!
Voor het eerst een stapel met ook allemaal kleine gebakjes, leuk om te doen, maar ik heb wel geleerd om hierbij nooit een opdracht aan te nemen met 100 stuks (of ze moeten heel veel bieden....
) De cupcakes met wrapper en swirl waren daarentegen weer zo klaar! Van restjes biscuit om het geheel mooi aan te vullen kleine cakebonbonnetjes gemaakt
!
Tsja, een binnenfoto met ook nog eens heel matig weer buiten...
En een aparte foto van het toptaartje vergeten.... het valt me nog mee hoe de uitsnede van 1 van de grote foto's is gelukt...
De kleine taartjes zijn gevuld met aardbeiencreme en een laagje viervruchtenjam, de aardbeiencreme zit ook als swirl bovenop de CC's en het toptaartje is gevuld met 3 laagjes jam, een laagje Zwitserse room en een laagje aardbeienbavarois.
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"