Onderwerp: bloed, zweet en tranen....
heeft de taart gekost.
maar hij is af en vind hem best taart waardig, baal wel van de bobbels maar alles zat tegen dus hoop maar dat lars hem mooi vind
tips en opbouwende kritiek altijd welkom
groetjes marijke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloed, zweet en tranen....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft de taart gekost.
maar hij is af en vind hem best taart waardig, baal wel van de bobbels maar alles zat tegen dus hoop maar dat lars hem mooi vind
tips en opbouwende kritiek altijd welkom
groetjes marijke
je linkjes bestaan niet
via 'bewerken' rechtsonderin kun je je bericht aanpassen
no pics 
ik kan de fotows niet zien
ik zie foto's! leuk hoor
ik zie foto's! leuk hoor
ik echt niet............ 
Om de foto's te kunnen bekijken, moet je aangemeld/ingelogd zijn p de site www.mijnmomenten.nl. Ik zag de foto's eerst ook niet tot ik me had aangemeld en ingelogd bij de site.
De taart ziet er goed uit 
Om de foto's te kunnen bekijken, moet je aangemeld/ingelogd zijn p de site www.mijnmomenten.nl. Ik zag de foto's eerst ook niet tot ik me had aangemeld en ingelogd bij de site.
Is dat niet een beetje een omslachtige weg?

Tissum schreef:Om de foto's te kunnen bekijken, moet je aangemeld/ingelogd zijn p de site www.mijnmomenten.nl. Ik zag de foto's eerst ook niet tot ik me had aangemeld en ingelogd bij de site.
Is dat niet een beetje een omslachtige weg?
![]()
Dat wel! Tijgertje23 kan natuur ook de foto's ergens anders up-loaden, zoals mijnalbum bijvoorbeeld, je moet er dan wel rekening meehouden dat als je foto's up-load op welke site dan ook dat iedereen ze mag zien en niet alleen leden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloed, zweet en tranen....