1

Onderwerp: hoeveel bisquit heb ik nodig voor zwangere buik?

Het staat misschien al op de site, heb echt zitten zoeken, maar kon het niet vinden hoor...Dus misschien ben ik al de zoveelste die het vraagt, maar toch, ik moet het toch even weten...:P

Voor een zwangere buik heb ik 2x 12 en 1x20 cm blanda schaatjes, hoeveel bisquit heb ik hiervoor nodig? Wie weet de hoeveelheid van de ingredienten of wie weet waar ik dit kan vinden?
Heeeeel erg bedankt alvast!!

Groetjes,
Margreet

I love pie!!

2

Re: hoeveel bisquit heb ik nodig voor zwangere buik?

http://www.deleukstetaarten.nl/tabellen ;)

3

Haha, ik heb daar dus echt overheen gekeken  :o Bedankt voor je reactie!!!!!!!!!!!!! Ik red me daar wel mee :P

I love pie!!

4

Volgens de tabellen heb je 270 en 2x 50 gram mis nodig.
Volgens de howto 6 blandaschalen vullen, heb je voor 6 blandaschaaltjes 330 gram mix, 5 eieren en 33ml water nodig. 4 blanda schaaltjes van 12 cm zijn gelijk aan de blanda 20cm dus de inhoud voor 6 blandaschaaltjes is precies genoeg voor een zwangere buiktaart.

Ik heb bovenstaande hoeveelheden gebruikt, 95 gram in de ene 12cm en 100 gram in de andere 12cm en de rest in de 20cm gedaan [395 maar ik had dit keer de gardes niet schoongemaakt, dan had ik vast precies 400 gram gehad]. Anyway, bij mij rezen ze bij allemaal boven de schaal uit :)

5

Dat zijn ook nog eens handige tips:) Bedankt he!! :)

I love pie!!