Onderwerp: Hulp Nodig!!
Ik heb nog nooit een taart gebakken. En ik zie hier prachtige creaties. Kan iemand mij vertellen hoe ik van a tot z een taart moet bakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp Nodig!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb nog nooit een taart gebakken. En ik zie hier prachtige creaties. Kan iemand mij vertellen hoe ik van a tot z een taart moet bakken.
Dat kan je lezen bij de FAQ (dat is engels voor veelgestelde vragen).
En verder zoeken met de zoekhulp.
En ik ga even vragen of ze je verplaatsen want hier mag je alleen showen.
Ik zou ook lekker rondneuzen op de site, dan kom je alles te weten van begin tot eind.
Veel plezier!
je vraagt wel veel eigenlijk
lees eens een paar dagen mee in de topics bij bakken en vullen en decoreren enz.
En idd lees de FAQ
lees de how-to's eens door...
Misschien een workshop? Die vind je hier ook op de site. Veel plezier!
Dat antwoord past niet in een post
Maar inderdaad, verdiep je lekker in de site (pas op, heeeel verslavend) of volg een workshop. Zo hebben de meesten hier het geleerd en opgepikt
Veel succes en vooral veel plezier
Graag even de forumtitels, omschrijvingen en evt. sticky's (=regels) in de diverse rubrieken lezen voor je een topic plaatst.
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen.
Tip: veel lezen
Ja, idd heel veel lezen. Heb ik ook gedaan en doe ik nog steeds. Daar leer je het meeste van. En ook naar de geposte taarten kijken. Daar leer je ook veel van .
Jeetje wat een rare reacties. Ik had wel wat meer vriendelijkheid verwacht.
Jeetje wat een rare reacties. Ik had wel wat meer vriendelijkheid verwacht.
Ik lees geen rare reacties of onvriendelijkheid........alleen dat je de tip krijgt om uitgebreid te gaan kijken en zoeken hier, en al lezende in wat anderen schrijven, kan leren hoe je een taart bakt en kan versieren. Er is niet een 'standaard nl, wat bij de 1 goed werkt, werkt voor een ander minder goed.......
De beste tip is om een workshop te gaan volgen........zodat je met hulp van een ervaren iemand wat kneepjes kan leren........
Een handige site is misschien nog : http://www.keetie.com/pageID_6812821.html hier staat het hele proces super duidelijk uitgelegd!
Succes met je eerste taart!
DinaLina schreef:Jeetje wat een rare reacties. Ik had wel wat meer vriendelijkheid verwacht.
Ik lees geen rare reacties of onvriendelijkheid........alleen dat je de tip krijgt om uitgebreid te gaan kijken en zoeken hier, en al lezende in wat anderen schrijven, kan leren hoe je een taart bakt en kan versieren. Er is niet een 'standaard nl, wat bij de 1 goed werkt, werkt voor een ander minder goed.......
De beste tip is om een workshop te gaan volgen........zodat je met hulp van een ervaren iemand wat kneepjes kan leren........
Een handige site is misschien nog : http://www.keetie.com/pageID_6812821.html hier staat het hele proces super duidelijk uitgelegd!
Succes met je eerste taart!
Bedankt voor je uitleg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp Nodig!!