1

Onderwerp: Iemand ervaring met de JEM Daisy Centre Stamp?

Voor een bruidstaart in Juni heb ik gerbera's nodig en ook de JEM Daisy Centre Stamp set aangeschaft..

Wie heeft voor mij de gouden tip om deze set te gebruiken?
Hoe krijg ik het beste het hart van de bloem uit de uitsteker?
Ik hoor het graag even, ik werk het liefst met marsepein..

2 Laatst bewerkt door Cecie (07-05-2010 12:27)

Re: Iemand ervaring met de JEM Daisy Centre Stamp?

Hoi Sproet,

Ik rol altijd een balletje dat er in past. Het is even proberen en soms aanvullen maar het lukt wel.

En dan haal ik hem er met een prikkertje uit. Schuin inprikken en recht omhoog tillen. Met je vingertop langs de rand gaan, van het malletje naar de marsepein toe zeg maar, om het er uit te wippen lukt ook vaak. Zeker als het balletje eigenlijk net iets te groot is en er bovenuit steekt.

Wat ik ook doe als ik er veel moet doen: balletjes rollen en op de bloemen leggen en die dan erop drukken met de stamps. Dat gaat lekker snel en het hartje zit gelijk vast aan de bloem. Dit is eigenlijk wel mijn favoriete manier. Hierbij geeft het ook niet als het balletje iets te groot of te klein is. Dat valt eigenlijk niet zo op. (nu heb ik het wel met kleine bloemetjes gedaan, bij grotere valt het wellicht wel op.)

Veel succes!

If life gives you lemons, make lemonade

3

Thanks Cecie! :)

Dat wordt mooi ff oefenen voor de bruiloft!
Vooral de 2e manier spreekt me aan, thanks!

4

Ik plak altijd het bolletje al op de bloem, even laten aandrogen en dan de juiste maat center stam er op drukken.

in ieder geval succes!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl