Onderwerp: het was zo'n dag... alles gaat mis
Het was zelfs zo'n weekend afgelopen weekend...
twee taarten gepland voor afgelopen weekend. Één voor mijn schoonzusjes die jarig waren en één voor mijn moeder die deze week een quiltweekend had op Texel.
Vol goed emoed begonnen met een tasvormtaart voor mijn schoonzusjes en tijdens het bekleden stort deze compleet in! Ik kon wel janken aangezien het al 22:15 uur 's avonds was. Daarna toch maar een nieuw kapsel gebakken en een rond taartje gemaakt simpel maar doeltreffend (foto volgt
)
Zondags ook begonnen aan de taart van mijn moeder, hopende dat dit niet een fiasco zou worden. Maar dat werd het dus wel! Het kapsel was niet goed gaan rijzen dus er kwam een duppie uit. (natuurlijk geen tijd om een nieuwe te bakken) Toch maar met wat lef proberen af te smeren en te decoreren maar uiteraard wilde dat ook niet vlekkeloos lukken (en zie daar: bobbels)
Uiteindelijk schrok ik van de klok was het 23:04 uur en moest ik wel opschieten dus maar vlug de patchworklapjes erop gewerkt (deze had ik al eerder gemaakt) maar helemaal vergeten te smoothen!!!!
Natuurlijk kom je daar pas achter als het 06:00 uur is toen ik in de auto wilde stappen..
Al met al een geklungel! Maar er zat één positieve kant aan: het schijnt dat iedereen hem overheerlijk vond en er viel zelfs het woord prachtig bij. (of ik dit geloof is een detail
)
Dus ach, als de smaak maar goed is...!

gevuld met baileys/vanillebotercrème
Ik houd ervan!!!