1

Onderwerp: 4 x moederdag en proeftaartjes

4 moederdagtaartjes en 3 kleine proeftaartjes voor een bruidspaar,ik heb ook nog 6 cupcakes gemaakt in een leuke theedoos met een kaartje erbij voor mijn collega,haar moeder is een paar weken geleden overleden,dus de eerste moederdag zonder haar mams,en zaterdagavond mag ik nog een bruidstaart 3 hoog maken,word zondag opgehaald en nog cupcakes voor mijn schoonmoeder en mijn moeder zondag bij de koffie

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/lievemama-border.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/mama3x-border.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/proefsessie-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: 4 x moederdag en proeftaartjes

Zo jij hebt het lekker druk!
Ziet er heel schattig uit.
Heb je die cc's ook gepost?

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

3

Leuk!

Maar even een vraagje: gaan je moederdagtaarten dan gewoon de vriezer in? Ik heb er 5 te maken, maar het vullen en bekleden doe ik pas zaterdag.

Jacqueline

4

kleurrijk en mooi

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

yakefrank schreef:

Leuk!

Maar even een vraagje: gaan je moederdagtaarten dan gewoon de vriezer in? Ik heb er 5 te maken, maar het vullen en bekleden doe ik pas zaterdag.

ze worden morgenavond opgehaald,zetten ze ze thuis in de koelkast,taarten die met marsepein zijn bekleed en geen slagroom als vulling hebben blijven echt wel vers tot zondag :Y

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6

mooi, zo'n taart zou ik zondag ook wel willen krijgen.

7 Laatst bewerkt door yakefrank (07-05-2010 07:38)

karla schreef:
yakefrank schreef:

Leuk!

ze worden morgenavond opgehaald,zetten ze ze thuis in de koelkast,taarten die met marsepein zijn bekleed en geen slagroom als vulling hebben blijven echt wel vers tot zondag :Y

Lekker zullen ze ongetwijfeld wel zijn, maar je kan niet zeggen vers, eerlijk is eerlijk.

Jacqueline

Leuk hoor en mooi gemaakt. Welke vorm heb je gebruikt voor de proeftaartjes? Ik moet er ook een paar maken voor een proeverij.

9

Leuk! En wat lief dat je op die manier aan je collega denkt.

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

10 Laatst bewerkt door karla (07-05-2010 22:15)

yakefrank schreef:
karla schreef:
yakefrank schreef:

Leuk!

Lekker zullen ze ongetwijfeld wel zijn, maar je kan niet zeggen vers, eerlijk is eerlijk.

ze hebben ze besteld voor vandaag,misschien eten ze ze wel al vanavond of morgen?