1 Laatst bewerkt door Ingeping (06-05-2010 21:18)

Onderwerp: Thomas

Samen met een vriendin, ga ik voor haar zoontje een Thomas taart maken. Omdat er natuurlijk wel een echte Thomas op moet, vandaag Thomas geprobeerd te boetseren... Ik ben niet helemaal tevreden, maar voor een eerste keer, zal ik niet klagen  :P

http://i527.photobucket.com/albums/cc352/ICL_02/IMG_2157.jpg

Opmerkingen en tips zijn welkom!

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Thomas

Ik vind hem hartstikke mooi, daar mag je trots op zijn hoor !

Groetjes, Conny

3

die ziet er super leuk uit hoor :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

gaaaaf!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

vind hem erg mooi geworden!

Liefs, Zanoni

6

Hij is helemaal geweldig! Otis is ook groot fan en die zou 'm zó op zijn rails zetten!

Misschien moet je de volgende x de wielen dikker doen, nu vouwt het voorste wiel een beetje om, maar dat zie ik omdat ik zelf zo met die wielen heb geworsteld...

Groetjes Sas

7

heel goed voor een eerste keer

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

8

Bedankt voor jullie leuke reacties  :)

Nisa's Sas schreef:

Hij is helemaal geweldig! Otis is ook groot fan en die zou 'm zó op zijn rails zetten!

Misschien moet je de volgende x de wielen dikker doen, nu vouwt het voorste wiel een beetje om, maar dat zie ik omdat ik zelf zo met die wielen heb geworsteld...

Ik had het inderdaad ook gezien, maar had gehoopt dat het "goed" zou komen als ik de boven en de onderkant los van elkaar zou laten drogen (en de onderkant dus op z'n kop en niet op de wielen zou laten liggen te drogen).... is voor 5 van de 6 wielen redelijk gelukt.... alleen 1 wiel ligt inmiddels in 2-en  :s

Op naar een nieuwe poging... gelukkig heb ik nog even  :)