1

Onderwerp: Smaken botercréme

Hallo iedereen!

Heeft iemand een goed en lekker recept voor botercréme met een smaakje?

Tip:
-Aardbei
-Chocolade

Ik zag ook dat je swiss botercreme kan maken, en het lijkt me ook heel lekker aleen kan je dat wel op je cupcakes doen?

In principe houd ik niet echt van die boter achtige smaak kan je daaraan wat doen?

Alvast bedankt voor het meedenken! :D

2

Re: Smaken botercréme

:nooo niemand? :think:

3

je staat in de verkeerde rubriek.. dus mensen zien het minder snel..  zal je even melden

4

welke rubriek moet hij dan niet ingezonde recepten want heb geen recept!? :think:

tussen je eerste bericht en tussen je 2e bericht zitten 9 minuten!!! Met wat geduld kom je een stuk verder.

de show-off rubrieken zijn om je creaties te showen, niet voor vragen.

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

De meringue botercreme is lekker, en die kun je prima op cupcakes doen! Voor iets minder botersmaak, kun je hem 1:2:2 maken (recept links in het menu). Je kunt er eigenlijk vanalles aan toevoegen, chocolade is heerlijk, met vers fruit wel even gelatine bij het fruit doen, anders wordt het te slap, of natuurlijk een patidess smaakje, vanille stokje, lemoncurd, chocolade pasta, caramelpasta (weet ff niet meer hoe dat heet).

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

7

de merinque is heerlijk op cupcakes, in taarten en ook om te smeren vind ik het fijn werken.
Ik doe er voornamelijk patidess smaakstoffen doorheen alleen dan kijken welke smaak je neemt voor het afsmeren want de praline en hazelnoot bijv. zitten kleine stukjes in dus niet fijn bij het smeren.
Hier zijn we fan van de patidess champagne en mojito en dat door de merinque.

8

ok bedankt!!!!

9

ik gebruik citroen , zon flesje van dr oetker? (supermarkt)

dan is het superlekker !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)