Onderwerp: Hoihoi!
... Ik ben hier al een tijdje hoor, en heb ondertussen al wel enkele taarten achter de rug, maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld.
Ik ben Evy, 21jaar en ik woon in Antwerpen, België
Op de facebook van een vriendin zag ik een prentje van het boek van de Koekjesfee. Ik heb even een kijkje genomen, het boek besteld en meteen koekjes gebakken om te decoreren. Ik vond het zo leuk dat ik besloot om een stapje verder te gaan en een taart te maken. Ik heb spullen bestel hier in de webshop en daarbij veel verzendingskosten betaald omdat ik in België woon. (Ondertussen heb ik wel dicht bij huis een winkeltje gevonden waar ik de spullen kan afhalen zonder verzendingskosten... Heel handig aangezien ik nog studeer en dus nog geen geld verdien!) Mijn eerste project was meteen een groot project en heel spannend! http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=72891
Sindsdien had ik de microbe te pakken en kan ik niet meer stoppen! Zoals mijn zus zegt: Ooit kom jij nog wel eens terug in een taart! (Maar ze vinden het wel altijd super! )
Ik zou zo graag een workshop boetseren volgen (natuurlijk het liefst bij Wendy, maar dat is VEEEEEL te ver ) maar de workshops hier in de buurt zijn altijd volzet! Ooit lukt het wel hoor om een keertje één te volgen
Ik heb hier echt enorm veel geleerd op gebied van alles en wil jullie allemaal enorm bedanken!!!
Groetjes,
Evy