Onderwerp: Gezonde lollie`s
Tomaat, peer en wortel. Gezond toch?

Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gezonde lollie`s
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wat leuk !!!
Hahaha, erg leuk! Dit is echt jouw ding hé
Leuk hoor
super leuk 
Hahaha, erg leuk! Dit is echt jouw ding hé
Leuk hoor
YEP 
ze zijn leuk! heb je candymelts gebruikt? ik krijg het niet zo glad! dus tipjes?? GRAAG 
ze zijn leuk! heb je candymelts gebruikt? ik krijg het niet zo glad! dus tipjes?? GRAAG
Nee, ik gebruik altijd de witte callets die ik naar hartelust kan kleuren. Als ik de lollies door de chocolade haal dan tik ik al draaiende met het stokje op de rand. Daardoor vloeit de chocolade mooi egaal uit!
Succes! 
Erg leuke lollies weer Joyce!! 
Deze zijn weer eens prachtig!
Nee, ik gebruik altijd de witte callets die ik naar hartelust kan kleuren.
Wat gebruik je dan om de chocola te kleuren? De chocokleuren van Wilton zijn zeer beperkt, terwijl jij altijd van die mooie kleuren hebt!
Deze zijn weer eens prachtig!
joynme schreef:Nee, ik gebruik altijd de witte callets die ik naar hartelust kan kleuren.
Wat gebruik je dan om de chocola te kleuren? De chocokleuren van Wilton zijn zeer beperkt, terwijl jij altijd van die mooie kleuren hebt!
En toch gebruik ik ook de kleuren van de wilton, geschikt voor candy en chocola.
Je hebt daar 3 verschillende variaties in!
Je bent echt goed in het maken van lollies! Deze zijn ook weer erg leuk 
Wat een leuke lolly's en ze kijken allemaal zo vrolijk
.
hiihihih , wat zijn ze leuk !
ga het onthouden , bij ons op de peuterspeelzaal mogen ze alleen maar gezonde dingen tracteren ahhahhahahah 
heel erg leuk!!
en een vraagje: kun je hier ook de gewone wilton kleurstoffen voor gebruiken? heb ik laatst wel gedaan namelijk, wist niet dat je daar een speciale voor moest gebruiken 
heel erg leuk!!
en een vraagje: kun je hier ook de gewone wilton kleurstoffen voor gebruiken? heb ik laatst wel gedaan namelijk, wist niet dat je daar een speciale voor moest gebruiken
De gewone kleuren van de wilton zijn niet op oliebasis en dat is nodig voor chocola. Ik denk dat het wel zou kunnen maar je loopt het risico dat je chocola gaat klonteren/dik wordt volgens mij!
bedankt voor je antwoord
de chocola werd inderdaad wel wat dikker, weet ik ook weer waar dat door komt 
![]()
Hey
Raar vraagje misschien mag je de wilton icing colors ook bij je chocolade doen of moet je iets anders gebruiken daarvoor?
mvg
Debbie
joynme schreef:Tomaat, peer en wortel. Gezond toch?
![]()
Hey
Raar vraagje misschien mag je de wilton icing colors ook bij je chocolade doen of moet je iets anders gebruiken daarvoor?
mvg
Debbie
Hey sorry topic hierboven niet goed gelezen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gezonde lollie`s