1

Onderwerp: ogen schilderen

Ik zie soms zuek mooie geboteseerder figuren met geschilderde ogen. Waarmee schilderen jullie die precies?

2

Re: ogen schilderen

Verf  :Y

Je kan de poeders mengen met alcohol en dan heb je verf.

Ik heb het laats gewoon met acryl verf gedaan. Je kan het dan natuurlijk niet meer eten.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

[move]---> decoreren (voor vragen over decoreren) ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Inderdaad met verf. Het is wel een techniek. Ik heb het van Annelies geleerd. Misschien kan je ook een keer bij haar een workshop volgen? Zij is echt super  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

ja maar welke kleurstof/verf gebruiken jullie hiervoor? hb namelijk wel ervaring met schilderen alleen niet op marsepein. heb al een keer gekeken bij annelies maar is echt iets te ver weg en ik werk erg onregelmatig dus erg lastig te plannen !

6

1 oog schilderen met zwarte kleurstof met alcohol/ of met een foodwriter. hoofdje op zn kop houden en het andere oogje schilderen. op deze manier heb je minder last ervan dat ze verschillend worden, omdat je de vorm dan volgt van het eerste oogje ipv dat je het gezichtje bekijk. hopenlijk is het duidelijk.
succes!!!