1

Onderwerp: Wat een leuke nieuwe passie!

Hoi allemaal,

Sinds paar maandjes kijk ik hier op het forum voor inspiratie....wat een heerlijke nieuwe passie heb ik hier opgedaan. Ik was altijd al wel creatief en aan het bakken, maar dan het 'gewone' werk: appeltaartje, kwarktaartje enzo. Maar nu: ik krijg het gewoon allemaal niet gemaakt wat ik in mijn hoofd heb...HEERLIJK! Het is gewoon een verslaving!!! Iedere reden om een taartje te maken grijp ik, uiteraard, aan om dan iets te maken. :thumb:

Iets over mezelf: ik ben moeder van 3 jongens (8, 7 en 4), al jaren getrouwd en daarnaast heb ik een parttime baan in zorgland, ook alweer 20 jaar. Thuis ook nog een kat, een cavia en een konijn rondhuppelen, dus druk zat eigenlijk. En ook train ik fanatiek om dit jaar mijn eerste ladies run te gaan lopen....wat er 'wel' aankomt, moet er ook weer af ;)

Nou, ik hoop hier vooral veel inspiratie op te blijven doen en misschien ook wat meerdere gepassioneerde taartjesbaksters te leren kennen, want die heb ik niet in mijn omgeving....

Grtz. Marsha

Je weet nooit wat je kunt, totdat je het geprobeerd hebt...

2

Re: Wat een leuke nieuwe passie!

welkom en heeel veel bakplezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Re: Wat een leuke nieuwe passie!

welkom en hopelijk vind je wat tijd voor te taarten met al die drukke bezigheden.
kijk  ook eens links bij FAQ (veel gestelde vragen) en gebruik de zoekfunctie dan ga je al veel antwoorden vinden  op je vragen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen