Re: Was een heftige taartenweek!
Wat een schitterende taarten, stuk voor stuk!
Ben ook heel benieuwd hoe je dat doet met de rozen, neem aan dat je niet gewoon de stelen in de taart prikt toch?!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was een heftige taartenweek!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een schitterende taarten, stuk voor stuk!
Ben ook heel benieuwd hoe je dat doet met de rozen, neem aan dat je niet gewoon de stelen in de taart prikt toch?!
Wauw, erg mooi!
Vooral die eerste en die laatste spreken mij heel erg aan
echt helemaal SUPER!!!!
Wat een prachtparade! En dat in 1 week gemaakt
Allemaal hele mooie,fantastische taarten en ook zo mooi hoog,snap best dat nu je klaar bent erg opgelucht bent,best veel ja,maar je hebt het goed gedaan eze zien er top uit
wauwie deze had ik nog niet van je gezien. echt super mooi
Dank voor jullie reacties
! Ik zal proberen de vragen te beantw:
*De rozen zijn niet gemaakt joh, hoe KOMEN jullie erbij! De gemaakte ''roosjes'' zie je op de onderste taart, die drolachtige dingetjes dus
Ik gebruik voor de meeste taarten echte rozen (dure grap dus, die 2e taart was €75 alleen al aan rozen
)
*Ik gebruik fondant van BAKELS (5 kg emmers) en niks anders! Ik heb voor de room/zalmkleurige taart in alle nood fondant moeten gebruiken van de webshop (funcakes) nou dat dus NOOIT maar dan ook NOOIT meer, wat een drama was dat zeg, het scheurde hoe dan ook! Uiteindelijk de hele dag bezig geweest met bekleden alleen al
!! Dat was echt geen leuke ervaring (Bakels waren niet op voorraad)
*De kleur van de roomkleurige fondant is gewoon gekleurd met ivoren kleurstofje!
*Stutten doe ik met houten douwels die ik bij een doe-het-zelf zaak koop (8 mm breed) en die zaag ik thuis dan in stukjes op maat van de taarten. Lichte stapeltaarten doe ik gewoon met maiskolfstokjes die ik bij Paardekooper haal. Verder zitten er tussen de taarten taartenkartonnetjes die ik dubbel aan elkaar plak voor extra stevigheid.
*Nee, heb afgelopen 3 nachten weinig tot niet geslapen
![]()
*Met bijna allemaal tevree bedoelde ik dat ik niet met alles feedback terug heb gekregen, maar ga dr vanuit dat ze tevree zijn!
Hallo,
Die mooie effect krijg je die met de kleurstof van Wilton?
prachtige sjieke taarten, en wat mooi met die echtte rozen en dat lint
Dank jullie wel
*De stengels van de rozen plastificeer ik met huishoudfolie (of alum. folie) en die steek ik dan in de taarten (de stengels komen dus niet direct met de taart in contact)
*Kleurstof voor de zalmkleurige taarten is IVOOR en voor de andere taarten gebruik ik geen kleurstof.
Greetz!
petje af, mooi, strak en stijlvol!
wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat mooi!!!!
Wauw, wat een prachtige taarten!! En zo ontzettend strak ook!
Prachtig (met een diepe zucht er achteraan van "oh... kon ik dit ook maar!")
Jeetje en dat in 3 dagen
Dat lukt mij nog niet in 3 maanden denk ik
En dat zoooo strak!
Geweldig!
Wat een prachtige taarten, super!
17 taarten vullen, bekleden, decoreren in 3 dagen?
en allemaal even strak en mooi
olympisch goud voor jou
sjeeeeeee , hoe krijg je het voor elkaar !
en ze zijn stuk voor stuk prachtig !!
wat ik me dan nog afvraag............HOE GROOT IS JOUW KOELKAST
ik heb er geen woorden voor zo mooi
wow wat mooi...
mijn vriendin wilt voor haar bruidstaart ook echte rozen. hoe behandel je ze dan? want de rozen zelf komen toch ook in aanraking met de taart? en steek je ze daarna dan gewoon (in folie verpakt dus) in de taart? ow, heb zoveel vragen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was een heftige taartenweek!