Re: Bruidstaart bij de outfit
erg mooie taart
en de kleuren zijn prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart bij de outfit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg mooie taart
en de kleuren zijn prachtig
prachtige taart, vind de sprietjes ook erg leuk, en mooie kleuren!
super
Addy, je hebt weer flink je best gedaan, mooi roze geworden en je rozen zijn toch prachtig.
ja het decoreren maar de rest heb ik gedaan
Keksi schreef:Prachtige taart. Je hebt goed opgelet bij de workshop van Madhuri
Nou.....ik heb de workshop al 2 keer gedaan en weet zeker dat als Madhuri deze roosjes ziet ze zou zeggen: "Oké, en nu gaan we echte roosjes maken"
Ik vind ze aardig gelukt hoor. Ik vind het nog steeds moeilijk hoor. Heb wel al een bruidstaart met rozen gemaakt en volgende maand heb ik er weer een met rozen. Ben dus volop aan het oefenen. Ik ga over een paar weken weer een workshop rozen van Annelies volgen, andere techniek.
mooie taart!en prachtige rozen
LucyBW schreef:Addy, je hebt weer flink je best gedaan, mooi roze geworden en je rozen zijn toch prachtig.
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, het decoreren maar de rest heb ik gedaan
![]()
![]()
![]()
Niet zo zeuren, je bent al in de titel bij de taartenparade vermeld
HEEEEL mooi!
erg mooi
Heel erg mooi gemaakt en ook mooi door de eenvoud,toppie!!
kicsi schreef:LucyBW schreef:Addy, je hebt weer flink je best gedaan, mooi roze geworden en je rozen zijn toch prachtig.
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, het decoreren maar de rest heb ik gedaan
![]()
![]()
![]()
Niet zo zeuren, je bent al in de titel bij de taartenparade vermeld
ik vind hem top
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI, super !!
Wauw, prachtige taart. Snap het best hoor, dat veel mensen van die hartjes willen, ziet er ook super uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart bij de outfit