Onderwerp: Iemand zin in een paisley kopje koffie?
Deze heb ik speciaal gemaakt om deel te kunnen nemen aan de themataart ... en kon ik nog eens oefenen ook eh!

Ik ben er toch wel een beetje trots op! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iemand zin in een paisley kopje koffie?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze heb ik speciaal gemaakt om deel te kunnen nemen aan de themataart ... en kon ik nog eens oefenen ook eh!

Ik ben er toch wel een beetje trots op! 
leuk joh !!!!
trots zijn mag ook wel hoor !
Erg mooi en netjes afgewerkt!
Heb je die puntjes met icing gemaakt?
mooi gemaakt
moooi 
mooi strak!!!
heel erg leuk.......... 
Erg mooi en netjes afgewerkt!
Heb je die puntjes met icing gemaakt?
Ja, met icing gespoten! Het was de eerste keer dat ik het gebruikte, eerst wat geoefend op mijn tafelblad dat nadien helemaal onder de puntjes van icing zat! 
Wat een leuk kopje koffie, mooie kleuren!
Komaan ladies, ik had nog graag een paar van die leuke reacties gehad!
Wie zou er nu niet uit zo'n kopje willen drinken?
Ikke wel hoor! 
Heel erg strak zeg! 
Mooi zeg! 
wat leuk geworden , krijg je echt zin in koffie van (met taart natuurlijk 
Heel mooi koffiekopje zeg!
Erg leuk kopje!
Echt een schatje! Wat voor vorm heb je hier voor gebruikt? Een glas of een mok? En gaat dat niet stuk in de oven? Hoe lang doe je t dan in de oven?
Echt een schatje! Wat voor vorm heb je hier voor gebruikt? Een glas of een mok? En gaat dat niet stuk in de oven? Hoe lang doe je t dan in de oven?
Ik heb een gewoon ronde vorm van 10 cm gebruikt, en daarna een beetje in vorm gesneden. Al had ik liever de tas iets naar onder toe smaller gehad, maar ja ... mijn eerste tasje eh!
Al doende leert men! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iemand zin in een paisley kopje koffie?