Onderwerp: workshopvoorbeeldjes
Voor de workshops tasje en bloemenmandje. Gevuld met piepschuim

www.jacstaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshopvoorbeeldjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de workshops tasje en bloemenmandje. Gevuld met piepschuim

Oooooh, wat zijn ze mooi! Echt super!
Volgens mij moet ik maar eens een workshop bij je doen 
Wow super mooi zeg!! Zat ik maar wat dichterbij dan kwam ik zeker naar een workshop 
Die zijn superleuk
.
Als je niet zo ver weg zat, dan kwam ik ook bij je workshoppen!
mooi hoor!
ik vind alleen de kleuren van de bloemen een beetje flets..
Wow ik vind vooral die tas heel leuk........ 
heel mooi.
zowel het tasje als het bloemenmandje 
Heeel leuk! En ik vind de kleuren van je bloemen juist heel mooi!
Wat ik me nu altijd afvraag bij zo'n bloemenbakje... hoe bekleed je dat? Eerst helemaal en dan de houtnerf structuur erover heen plakken? Of plak je de zijkanten er los tegenaan? Misschien is mijn eerste optie een beetje te zoet?
jeetje wat mooi, dat zou ik ook wel willen kunnen.....je zit gelukkig in de buurt dus ik kom het vast een keertje leren!
Super mooi!
Ik heb eigelijk dezelfde vraag als Mariska.......Hoe blijft het zo mooi rechtop?. Is het helemaal van fondant met tylose(de zijkant).
Ik hoop dat je je geheim wil delen;))
@mariska1984 & mamsvandrie
het bloemenmandje bekleed ik eerst met een dun laagje fondant of marsepein. Vervolgens beplak ik de zijkant met reepjes voorzien van een houtnerf. Hier zit verder geen tylose in verwerkt.
Hartstikke bedankt voor je antwoord!!!!
p.s. jammer genoeg kan ik niet op je site komen, hij laad de site niet.... Klopt dat?
Ze zijn geweldig gaaf!
Jaaa dat tasje, helemaal geweldig!
p.s. jammer genoeg kan ik niet op je site komen, hij laad de site niet.... Klopt dat?
vreemd, bij mij doet tie 't gewoon.
dat tasje!!!! Die zou ik zo in mijn kast willen hebben
hihi
Errug leuk!!
Dat belooft wat! Ik vind vooral de tas erg leuk. Toch eens op jouw site gaan spieken 
Mooie voorbeelden.
Hoe groot is eigenlijk dat bloembakje? 15 cm of 20 cm? Hij is zoooo schattig!!! En wanneer geef je de workshop tas? Want ik vind die ook zooo leuk! Ennuh mag je dan zelf een print kiezen 
Hoe groot is eigenlijk dat bloembakje? 15 cm of 20 cm? Hij is zoooo schattig!!! En wanneer geef je de workshop tas? Want ik vind die ook zooo leuk! Ennuh mag je dan zelf een print kiezen
Die data moest ik nog vaststellen, maar dat heb ik net even gedaan. Ze staan inmiddels op m'n website en ik zal zo ook even een topic openen in het workshopaanbod. 
Prachtig! ik heb ze als inspiratie opgeslagen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » workshopvoorbeeldjes