1

Onderwerp: HELP?? volgorde funcakes biscuiitmix

Ik heb van Linda wat mix gekregen/gekocht, maar wat is de volgorde van mixen?

Mix, water en dan ei??

Of juist eerst ei, wat en dan de mix?

Kan iemand de gebruiksaanwijzing geven spv?

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

2 Laatst bewerkt door lindadeblock (05-05-2010 08:26)

Re: HELP?? volgorde funcakes biscuiitmix

ik doe mix in de kom an eieren wegen en erbij dan het water en dan hard even heel acht mixen dat al het mix nat is anders wordt het on zooitje en dan hard mixen 8 minuten en dan 2 minuten zacht

3

Ik doe altijd eerst de droge producten dan de natte..maar goed ik kieper alles in 1 keer erin aangezien ik een handmixer heb haha dan ga ik niet ei voor ei erin doen.. lol ow ja en zorg dat ze van tevoren in een warm badje liggen de eitjes ;)
op het forum kun je links tabellen zien met hoeveelheden en idd 8 min.  hoog 2 min laagste stand..!
succes!

4

ik doe ook alles in de kom en me kenwood doet het werk  :D  :lol:
maar ik mix hem wel wat langer 10 a 12 minuten vind hem dan net iets mooier worden.

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

5

Ja, maar mijn kennie krijg ik zondag pas met moederdag!   :Y  :Y  Dus nu op de handmixer van de buren. Haha

Maar de 1e is gelukt op de manier van Linda. Bedankt! De andere heb ik met andere mix gemaakt en die zijn zwaar misvormd op de een of andere manier. Die ga ik nu maar gebruiken voor een blandabol (op de teleac manier). Wel even werk, maar ja... Ook zo zonde om niet te gaan gebruiken.

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

6

mix eerst dan eieren en water en alles tegelijk mixen.
dan stuift het minder dan wanneer ik de mix er als laatste in doe :lol:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Ik kieper de hele mikmak in de kom en mixen maar, eerst even zachtjes vanwege het stuiven, daarna 9 + 3 min. Eieren warm ik alleen 's winters op. Nu niet meer. Ik weeg de eieren ook niet af, gewoon afronden op een heel eitje  ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

8

Ik doe eerst de (voorverwarmde) eieren 1 minuut mixen op de hoogste stand totdat deze goed schuimig zijn.

Dan voeg ik het (lauwe!) water en de mix toe. Dit mix ik eerst op lage stand totdat alles gemengd is en dan 8 minuten op de hoogste stand. Dan nog 2 minuten op de laagste stand om de grootste luchtbellen eruit te halen...

Zo wordt je beschuit nét iets hoger.  ;)

9

Sofia schreef:

Ik doe eerst de (voorverwarmde) eieren 1 minuut mixen op de hoogste stand totdat deze goed schuimig zijn.

Dan voeg ik het (lauwe!) water en de mix toe. Dit mix ik eerst op lage stand totdat alles gemengd is en dan 8 minuten op de hoogste stand. Dan nog 2 minuten op de laagste stand om de grootste luchtbellen eruit te halen...

Zo wordt je beschuit nét iets hoger.  ;)

Zo doe ik het ook! Krijg altijd prachtig hoge kapsels.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl