Onderwerp: strak bekleden
hoi hoi
ik heb gister de botercreme 1:1 gebruikt en mijn taart is wel trakker als voorheen maar hoe krijg ik hem echt helemaal strak? want het toch nog hobbels en bobbels erin.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » strak bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi
ik heb gister de botercreme 1:1 gebruikt en mijn taart is wel trakker als voorheen maar hoe krijg ik hem echt helemaal strak? want het toch nog hobbels en bobbels erin.
Je moet ook zo strak mogelijk afsmeren. Meestal smeer ik de taart af en dan zet ik hem terug in de koelkast en dan ga ik er daarna nog een keer overheen met een warm paletmes. Ja en goed smootheren... En mijn ervaring is dat je met fondant toch strakker kunt bekleden tenminste je krijgt strakkere hoeken om je taart heen... met marsepein worden de zijkanten wat "ronder"
Je kan ook een workshop volgen altijd erg gezellig en leerzaam! Ik heb het bij Marianne geleerd maar dat is misschien een beetje ver weg voor jou...
strak afsmeren, smootheren en misschien wat dikker bekleden? En idd, van een workshop leer je heeeeeeeeel veeeeeeel
super strak afsmeren is het geheim.. maar het zit ook in het oefenen... hoe meer taarten je bakt.. hoe strakker ze worden...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » strak bekleden