Onderwerp: eerste koekjes (uiltjes)
Hallo,
Ik ben Jaan, onderandere illustratief kunstenaar en in mijn vrije tijd bak ik graag koekjes en cakejes met mijn kinderen.
Na het zoveelste dure doosje met pre-fab suikerwerk was ik het zat.... de beperking van witte, bruine en roze glazuur in de winkel en veel - vooral roze - versiersels waar mijn twee peuters (jongens) niet van onder de indruk zijn ging ik een avondje internetten opzoek naar alternatieven.
Ik kwam de site van cake boss tegen en was erg onder de indruk. Een nieuwe hobby zat er aan te komen.
Een beetje verder googlen en toen kwam ik op deze site. Een wereld ging voor mij open 
Boekje besteld (de koekjesfee) en toen ik dat binnen had kon ik niet wachten om te beginnen. Snel hier bij deleuktetaarten nog wat spullen besteld en naar de Gamma om de hoek gerend om wat alternatieve materialen te halen.
Na een drukke koninginnendag waren de kinderen doodmoe en vroeg in bed...zo mama kon beginnen 
Eerst tekenen, want de leukste koekjes maak je niet alleen zelf, maar ontwerp je ook zelf 

De hele avond gezeten op deze 8 koekjes...maar zoals bij alles, je zult er na enige tijd wel handigheid in krijgen
Morgen weer een dag en dan gaan we vrolijk verder
groetjes Jaan

Ik zie niks, maar ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden.
foutje