1

Onderwerp: hoe in vriezen?

Ik heb net een taart gemaakt en wil voor het eerst invriezen..kan dit in een kartonnen taartdoos of moet ik de taartdoos ook in een pedaalemeerzak inpakken o.i.d..
bedankt!

Re: hoe in vriezen?

is je taart gevuld/bekleed/gedecoreerd of is het een kaal kapsel??

invriesvragen ---> [move]---> Taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Belle73 (04-05-2010 13:23)

Het is een gevulde gedecoreerde taart..kapsels vries ik altijd in maar dit is de eerste keer dat ik een gedecoreerde taart invries..ik heb m nu in doos in de vriezer..excuses dat ik wéér in de verkeerde rubriek sta  :o  oeps

4

Hai,

Als ik een gedecoreerde taart invries is dat in een zak luchtdicht zonder doos in de vriezer. 24 uu rvan te voren uit de vriezer, uit de zak, in doos in koelkast.

Misschien heb je er iets aan.

groetjes

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

5

Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem, ik moet een taart maken in juni maar de dag ervoor ga ik een hele dag weg. Normaal vries ik alleen de kapsels in maar om 2 taarten 3 dagen van te voren maken wil ik ook niet. Dus ik wil ook graag mijn taarten invriezen, maar hoe zit dat eigenlijk als je er vers fruit in wil verwerken zoals aardbeien en ananas. Ik wil graag verse ananas gebruiken en geen uit blik en ook de aardbeien wil ik er vers in doen, maar is dat dan nog wel lekker als het uit de diepvries komt. Graag hoor ik jullie ervaring met dit probleem

Groetjes Angelina