Onderwerp: botercreme met aardeiensmaak
Ik ben nog niet zo lang aan het bakken en nu ga ik voor mijn vriendin een taart maken. Ze wil graag botercreme en aardbeien. Kan ik verse aardbeien erdoor doen, of juist jam of iets anders?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme met aardeiensmaak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben nog niet zo lang aan het bakken en nu ga ik voor mijn vriendin een taart maken. Ze wil graag botercreme en aardbeien. Kan ik verse aardbeien erdoor doen, of juist jam of iets anders?
Je kan patidess aardbei (smaakstof) door de botercrème heen doen of verse aardbeien erin. Misschien aardbeien wat pureren en die er doorheen.
misschien heb je hier iets aan http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91315
Super dank je voor de link. Waar kan ik patidess aardbei kopen dan?
webshop geloof ik moet je ff kijken
Ik heb een tijd geleden botercreme met saroma aardbei gemaakt, was lekker.
Twee weken terug maakte ik botercreme met patidess aardbei en dat is dus superlekker!! Hier vonden ze het lijken op het aardbei-ijs van de Italiaanse ijstent!
Patidess kan je hier bij de webshop kopen, maar ook bij andere (web)shops..even googlen, misschien zit er iets bij je in de buurt, dat scheelt verzendkosten.
Ik heb van de week botercreme met ipv melk, gepureerde aardbeien gemaakt. Was ook erg lekker!
Heb toen een dun laagje botercreme op beide helften gesmeerd en er tussen verse aardbeien gedaan, hmmmm
Ik heb van de week botercreme met ipv melk, gepureerde aardbeien gemaakt.
Melk door de bc? Welk recept is dit? Ken ik nog niet.
uhm..uit een boekje ergens... een beetje melk er door om het wat minder dik te maken...
Heb er ook wel eens vruchtensap doorheen gedaa0n, maar daar proef en zie je weinig van.. Gepureerde aardbeien erdoor was erg lekker iig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » botercreme met aardeiensmaak