1

Onderwerp: hoe maak je zo een bolletje wol/garen ??

hoihoi
Heeft iemand een idee hoe ik deze bolletjes wol/garen zou kunnen maken ???
dank voor het kijken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JJKUXONQ-D.jpg

Re: hoe maak je zo een bolletje wol/garen ??

met een stuk draadeind/ijzerdraad

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

huuuuu draadijzer ??? en dan ???

4 Laatst bewerkt door Karin09 (04-05-2010 05:56)

De beschrijving in he tijdschrift in het spaans zegt ongeveer:
bolletje rollen, beetje afplatten, dan een zwart rondje erop en met een tandenstoker er de structuur in maken........

zie hier:
http://picasaweb.google.com/fismonitor2 … 7479779346

5

Heel erg bedankt, ik kon het niet lezen, was te vaag en dan is mijn Spaans 0,00 dus had geen idee hoe dat nu zou gaan
Misschien bedoeld Angelique dat met een ijzerdraadje ipv tandenstokker ??

6

Angelique bedoelt het zo:
Lapje marsepein/fondant uitrollen, met een stukje draadeind de structuur er in brengen en dan het lapje op het staafje marsepein dat de basis van het klosje vormt. Op de koppen dus inderdaad een rondje zwart i.o.d.
Maar je kunt de structuur natuurlijk ook met een tandenstoker er in brengen.
Kijk of je een Assepoestertaart van Wendy kunt vinden en zoom in op het muisje met het klosje, dan wordt het vast duidelijk.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

7

oooozzzooooooo  :D
Dank voor de uitleg , ik ga op zoek naar Assepoester en kijken of ik het goed kan zien op die foto
FIjn toch hoor zo'n "helpdesk" in de huiskamer  :Y

Boska schreef:

Angelique bedoelt het zo:
Lapje marsepein/fondant uitrollen, met een stukje draadeind de structuur er in brengen en dan het lapje op het staafje marsepein dat de basis van het klosje vormt. Op de koppen dus inderdaad een rondje zwart i.o.d.
Maar je kunt de structuur natuurlijk ook met een tandenstoker er in brengen.
Kijk of je een Assepoestertaart van Wendy kunt vinden en zoom in op het muisje met het klosje, dan wordt het vast duidelijk.

:Y

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"