1

Onderwerp: Oefenen verlovingstaart

Hoi,

Ik mag binnenkort mijn grootste opdracht uitvoeren: een verlovingstaart voor ruim 120 personen. En om te oefenen heb ik voor iemand een verjaardagstaart gemaakt waarbij ik de vrije  hand had. Dus dit verjaardagstaartje lijkt idd verdacht veel op een bruidstaart. Wat ik wilde oefenen waren de goudkleurige kronkels en de roosjes. DUS TIPS AUB!

Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YSJHD8TL.jpg

2

Re: Oefenen verlovingstaart

Ik vind 'em erg gaaf! Goed gedaan. :thumb:

3

Heel leuke taart.......... :thumb:

4

Ik vind hem erg mooi, heb je dat uit de hand gespoten?

5

wooow, die is mooi, als dat alleen maar een oefening is, belooft het wat voor 't "echie"  :Y

6

sannie75 schreef:

Ik vind hem erg mooi, heb je dat uit de hand gespoten?

Oh nee. Ik heb fondant in een spuit gedaan en het eruit geprobeerd te drukken in een lange sliert die ik vervolgens eerst vorm heb gegeven even laten opdrogen. Toen op de taart geplakt en vervolgens geverfd. Mijn vingers doen er pijn van. De sugargun is inmiddels wel besteld ja.

7

gertieneke schreef:

wooow, die is mooi, als dat alleen maar een oefening is, belooft het wat voor 't "echie"  :Y

Ik hoop het! Ben erg bang dat het tegenvalt straks.

8

heel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Ik vind hem gaaf, en de sugargun is super, ik heb hem ook al.

Sammie

Veel liefs, Sammie  -oO Beginner Oo-

10

Samm schreef:

Ik vind hem gaaf, en de sugargun is super, ik heb hem ook al.

Sammie

Blij om te horen. Vond het behoorlijk prijzig maar om zo 6 taarten te maken... ik had het er toch maar voor over. Dus dat is wel goed geïnvesteerd zoals ik jou hoor. Yippie.

11

Hartstikke mooi!

Om het jezelf iets makkelijker en minder stressvol, kun je ook overwegen om met een mold aan de slag te gaan. Deze kwam ik gisteren tegen.....

roosbanket.nl/Webwinkel-Product-2733683/FPC-Curlicues-Mold.html [linkje ontlinkt. tirza]

Wellicht een ideetje?

Jacqueline

12

yakefrank schreef:

Hartstikke mooi!

Om het jezelf iets makkelijker en minder stressvol, kun je ook overwegen om met een mold aan de slag te gaan. Deze kwam ik gisteren tegen.....
roosbanket.nl/Webwinkel-Product-2733683/FPC-Curlicues-Mold.html
[linkje ontlinkt, tirza]

Wellicht een ideetje?

Ooh wauw! Wat mooi zeg. Ik ga snel verder kijken op deze site. Thanks!!!

13

Mooie taart hoor! Gaat zeker lukken!

14

t-t-taartje schreef:
yakefrank schreef:

Hartstikke mooi!

roosbanket.nl/Webwinkel-Product-2733683/FPC-Curlicues-Mold.html
[en wederom, linkje ontlinkt. voor de duidelijkheid, geen werkende linkjes naar andere webwinkels noemen, dus geen linkjes waar je op kunt klikken. tirza]

Wellicht een ideetje?

Ooh wauw! Wat mooi zeg. Ik ga snel verder kijken op deze site. Thanks!!!

Ja, mooi, hè, ik heb hem zelf ook besteld, ik hoop dat ik hem morgen binnen krijg!

Jacqueline