1

Onderwerp: Ierland....

Hallo iedereen,

Begin juni ga ik een paar dagen naar Ierland met zoontje voor de verjaardag van mijn neefje. Nu zou ik graag zijn taart willen maken. De biscuit of de cake ga ik ter plaatse maken maar de puzzelplaatjes zou ik graag thuis maken en dan meenemen naar Ierland. Hier komt mijn vraag.... hoe zou ik het best die plaatjes vervoeren? In mijn grote koffer of in mijn handbaggage? Heeft daar iemand ervaring mee?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes,
An

2

Re: Ierland....

:(  :(  :(

Heeft niemand een tip voor mij????? :s

3

Geen ervaring....

Ikzelf zou ze denk ik in mijn handbagage doen, dan kun je ze 'wat beter in de gaten houden'.

Succes in ieder geval.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Ik zou ook niet op de koffer-gooiers vertrouwen :nooo Handbagage :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Tsja,
Als je ze in de handbagage doet loop je het risico dat ze niet mee mogen omdat fondant mogelijk als 'kneedbaar explosief' zou kunnen worden gezien...
In de koffer hotsen en botsen ze misschien stuk...

Ik zou geloof ik toch gaan voor in de koffer. In een vleeswarendoos bijvoorbeeld die verder helemaal opgevuld is met bubbeltjesplastic of met van die 'wokkels'! En dan zorgen dat de koffer zo wie zo goed vol is zodat het doosje 'vast' zit tussen de andere spullen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Tom Poes schreef:

Tsja,
Als je ze in de handbagage doet loop je het risico dat ze niet mee mogen omdat fondant mogelijk als 'kneedbaar explosief' zou kunnen worden gezien...

Ai, daar had ik dus niet aan gedacht :S

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Bedankt Tom Poes!!!!

En alle andere.... ;)

Ik denk dat dat nog de beste oplossing is!!!!

Nu ga ik eens zoeken of er geen taartenwinkel is in Dublin zodat ik de fondant niet de koffer moet steken (overgewicht)....

Nog een fijne avond,
An