Onderwerp: mn eerste taart met botercremebloemen van de Cake Bos
de taart is niet helemaal zoals ik had gewilt maar ik ben wel een beetje trots op mn eerste botercreme bloemen van het filmpje van de Cake Bos gepikt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mn eerste taart met botercremebloemen van de Cake Bos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de taart is niet helemaal zoals ik had gewilt maar ik ben wel een beetje trots op mn eerste botercreme bloemen van het filmpje van de Cake Bos gepikt
Wat een chique taart en prachtige bloemen!
Wat een chique taart en prachtige bloemen!
dank je wel
Heel mooi en stijlvol!
heel kunstig hoor die bloemen, ik doe het je niet na
moie kleuren heb je ook gebruikt
mooi
Mooi gedaan! Ik krijg niet eens een fatsoenlijk fondantroosje voor elkaar
Wauw! Had het filmpje idd ook gezien! erg knap gedaan
Is het trouwens 1 op1 botercrem of iets anders?
wat lief allemaal krijg dr een kleur van hihi
de bloemen zijn gemaakt van botercreme ik heb 200 gr roomboter en 200 gr poedersuiker en 2 eetlepels melk gedaan dan is het wat zachter maar ik denk dat je beter geen melk er in kan doen want dan is het wat steviger heb ze dat ze klaar waren wel meteen in de vriezer gedaan want ze smelten heel erg snel en ik moet eerlijk zeggen dat ik heeeeel veel heb geoefend na een half uur gingen ze eindelijk wat beter.
Mooi gedaan! Ik krijg niet eens een fatsoenlijk fondantroosje voor elkaar
en die fondant roosjes heb ik ook nog niet geprobeert hoor maar met even oefenen kan je het echt wel!!
Knap....ik heb het ook geprobeerd maar nog zonder resultaat!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mn eerste taart met botercremebloemen van de Cake Bos