1 Laatst bewerkt door dianaatstyle (03-05-2010 11:18)

Onderwerp: willen jullie even meekijken en denken? (vertaling gezocht)

deze kwam ik tegen en wil ik graag namaken
alleen heb ik geen idee hoe dat bovenste gedeelte zo mooi bol is gemaakt
tevens vraag ik me af hoe het zo mooi van de cc af komt te staan
vind ze helemaal geweldig
zou die hoed doorlopen in de rand of zijn dat losse onderdelen?
wie o wie helpt me hiermee
http://img291.imageshack.us/img291/2439/imageyex.jpg

wie wil en kan deze tekst vertalen
ken namelijk maar drie woorden engels
instructions
In advance: Make fondant flowers. For every 3 cupcakes in colors shown, tint a 1 in. ball of fondant blue, 2 in. balls yellow, rose and violet. Roll out colors 1/8 in. thick.

Using Flower Making Set cutters, cut 6 apple blossoms in violet and 12 forget-me-nots in rose. Place flowers on thick foam and cup centers using round stick from set.

Let dry overnight on cornstarch-dusted board.

Ice cupcakes smooth. Roll out remaining fondant colors 1/8 in. thick. Cut blossom brims using 2nd smallest metal cutter; position on cupcake.

Roll a matching color fondant ball, flatten to 1 1/2 in. wide x 3/4 in. high; attach in center of brim with damp brush.

Cut blue hat bands, 1/4 x 51/2 in.; attach with damp brush. Outline brims with tip 1; add tip 1 dots at petal points.

Attach flowers with dots of icing. Pipe tip 2 dot centers in buttercream. Pipe tip 349 leaves.

*Combine Violet with Rose for violet shown.

2

Re: willen jullie even meekijken en denken? (vertaling gezocht)

Ik kan je niet helpen maar ze zijn heel leuk,  snap best dat je dat eens wilt proberen........maar als ik moet gokken dan denk ik dat bol en rand twee delen zijn en de naad zit onder het lintje met bloem....... :)

3

Ik zou het met een mini blandaatje doen :Y  Het randje verdoezeld waarschijnlijk de naad, de onderkant kan dus best los.

Ze zijn inderdaad enig!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Je hebt ook van die plasticdingen waar je een bloemetje in kunt laten drogen. Das een mooi maatje.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

5

Wij hebben van die bakjes om thee zakjes in te doen als ze zij gebruikt lijkt ook wel een beetje de zelfde grote

6

Hier staat het uitgelegd: http://www.wilton.com/idea/Bonnet-Season-Cupcakes

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

niemand?

8

ehmz ik heb hem vertaald haha maar als je hem vertaald krijg je dus rare zinnen kijk maar :lol: (hoop dat je eruit komt ;):

Vooraf: Zorg fondant bloemen. Voor elke 3 cupcakes in de aangegeven kleuren, tint een 1 inch bal van fondant blauwe, 2 inch ballen geel, roze en violet. Rol kleuren 1 / 8 mm dik.
Gebruik maken van Flower Set frezen, knip 6 appelbloesem in violet en 12 vergeet-mij-nietjes in de roos. Plaats bloemen op dikke laag schuim met behulp van centra en de beker ronde stok uit te stellen.
Laat droge overnachting aan boord van maïszetmeel-afgestoft.
Ice cupcakes glad. Rol fondant kleuren resterende achtste mm dik. Snijd met behulp van bloesem bruist tweede kleinste metal cutter; positie op cupcake.
Roll een bijpassende kleur fondant bal, plat op 1 1 / 2 inch breed x 3 / 4 inch hoog en plak in het centrum van de rand met een vochtige borstel.
Snijd blauwe hoed bands, 1 / 4 x 51 / 2 inch en plak met een vochtige borstel. Schema bruist van tip 1; toe te voegen tip 1 punten aan petal punten.
Bevestig bloemen met stippen van ijsvorming. Pipe Tip 2 dot centra in botercreme. Pipe tip 349 bladeren.
* Combineer met Violet Rose voor de getoonde violet

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

9

weet trouwens niet wat je hebt internet explorer of google chrome.
Maar als ik met google chrome op een Engelstalige site kom dan vertaald hij de tekst.
Misschien kun je dat eens proberen?

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

10

Snelle vertaling (sorry weinig tijd, kinderen doen moeilijk):

De rand van de hoed is gemaakt met een bloemuitsteker en de bol is gewoon een bolletje fondant dat je aan een kant plat maakt. Dit met een beetje water vast maken. Een klein blauw lintje maken, waardoor je de naad niet meer ziet en dan de kleine bloemetjes met wat icing erop vast zetten.

11

Als ik het goed begrijp :D  Is de "hoed' gemaakt uit twee delen.

Het bolle gedeelte is gemaakt van een balletje marcepein, die je door midden snijd. De rand is gemaakt met een bloem uitsteker.

groetjes

12

Maak van te voren de bloemen van fondant. Voor 3 cupcakes in getoonde kleuren, kleur je een bal van 2,5cm blauw, ballen van 5cm geel, rose en paars. Rol de kleuren uit tot 3mm dik.

Gebruik de flower making set uitstekers en steek 6 apple blossoms uit in paars en 12 vergeet-me-nietjes in rose. Plaats de bloemen op een dik foam pad en maak een deuk in het midden met behulp van de het round-tooltje uit de set.

Laat een nachtje drogen op een met maizena bepoederd board.

Bedek de cupcakes glad (met botercrème). Rol de overige fondant uit tot 3mm dik en steek de blossom randen uit met de op één na kleinste metalen uitsteker. Plaats ze op de cupcakes.

Rol een zelfde kleur bal van fondant, maak deze plat tot bijna 4cm dik en  bijna 2 cm breed. Bevestig deze in het midden van de blossom-rand met een licht vochtig kwastje.

Steek een rand uit voor de blauwe band, iets meer dan een halve cm  breed en bijna 14cm lang. Bevestig met een licht vochtig kwastje.  Spuit met tip 1 een randje langs de buitenrand van de blossom-rand. Spuit met tip 1 stippen in in de punten van de blaadjes.

Bevestig de bloemens met een beetje icing. Spuit met tip 2 bloemhartjes met buttercream. Spuit blaadjes met tip 349

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

hartstikke bedankt
lief dat jullie zoveel moeite gedaan hebben
als ik ze gemaakt heb zal ik ze showen