Onderwerp: ** TrOtS oP gAfFiELd **
Onze dochter is van de week alweer 8 jaar geworden.. Een tijdje geleden begon ze al over haar taart.. Zo Van mam moet ik niets uitzoeken of ga je gewoon weer wat maken.. haha. Ze zei het niet maar het kwam er op neer dat ze vond dat ik voor iedereen mooie taarten maak maar voor haar maar wat deed....
Mag ik ook eens op de computer kijken voor een mooie taart... Ik de leukste taarten opgezocht. Zit ik bijna nooit op dus moest ver zoeken
En zij zoeken.. Ze was gelijk helemaal weg van Garfield.. Maar dan moest hij wel zwart net als onze poes.. Maar ja dan is het geen Garfield mee.. Na druk overleg is het gewoon Garfield geworden.. Maar toen ze gister naar bed ging zei ze nog wel even dat er wel zwarte strepen op moesten... haha . Ze wilde zich er toch nog even mee bemoeien..
Ik zag er wel een beetje tegenop... Maar het is me super meegevallen.. Kreeg vandaag mega veel complimentjes. Zo'n taart had de visite nog nooit gezien... Maar ja die kennen de leukste taarten dan ook niet... En zijn dus niet zoveel gewend !!!
Lang verhaal maar hier is tie dan:

Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl