Re: Was een heftige taartenweek!
Wat een prachtige taarten heb je weer geproduceerd. Ik ben fan van je
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was een heftige taartenweek!
Wat een prachtige taarten heb je weer geproduceerd. Ik ben fan van je
Strakke planning, strakke productie, strakke taarten!
Wat een ongelooflijk mooie taarten heb je gemaakt zeg
Groetjes, Wendy
ik heb bij elke taart ooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh gezegd wat ontzettend mooi
dat was zeker een heftige taartweek, wat een prachtige produktie!!
In een woord: PRACHTIGGG!!!!!
Ze zijn elk zooo mooi!
Echt helemaal super!!!!!
wausss wat een supermooie taarten zeg
Wat een schitterende taarten, stuk voor stuk plaatjes om te zien!
Erg knap hoor dat je dat allemaal hebt gemaakt in 1 week
Ze zijn allemaal erg mooi!
Dank voor jullie reacties ! Ik zal proberen de vragen te beantw:
*De rozen zijn niet gemaakt joh, hoe KOMEN jullie erbij! De gemaakte ''roosjes'' zie je op de onderste taart, die drolachtige dingetjes dus Ik gebruik voor de meeste taarten echte rozen (dure grap dus, die 2e taart was €75 alleen al aan rozen
)
*Ik gebruik fondant van BAKELS (5 kg emmers) en niks anders! Ik heb voor de room/zalmkleurige taart in alle nood fondant moeten gebruiken van de webshop (funcakes) nou dat dus NOOIT maar dan ook NOOIT meer, wat een drama was dat zeg, het scheurde hoe dan ook! Uiteindelijk de hele dag bezig geweest met bekleden alleen al !! Dat was echt geen leuke ervaring (Bakels waren niet op voorraad)
*De kleur van de roomkleurige fondant is gewoon gekleurd met ivoren kleurstofje!
*Stutten doe ik met houten douwels die ik bij een doe-het-zelf zaak koop (8 mm breed) en die zaag ik thuis dan in stukjes op maat van de taarten. Lichte stapeltaarten doe ik gewoon met maiskolfstokjes die ik bij Paardekooper haal. Verder zitten er tussen de taarten taartenkartonnetjes die ik dubbel aan elkaar plak voor extra stevigheid.
*Nee, heb afgelopen 3 nachten weinig tot niet geslapen
*Met bijna allemaal tevree bedoelde ik dat ik niet met alles feedback terug heb gekregen, maar ga dr vanuit dat ze tevree zijn!
Jeetje, en dat in 3 dagen!
Stuk voor stuk heel mooi en stijlvol!
helemaal geweldig! TOP
Geweldig!! En dit allemaal in 3 dagen?! vind het echt super knap van je!
Wat een geweldig mooie bruidstaarten, allemaal, prachtige kleuren ook!
Geweldige taarten!!!
Hoop zelf ook zulke mooie taarten te kunnen maken (ooit)
Die gekleurde banden onderaan de taarten, is dat gewoon decoratie lint of is dit ook eetbaar fondant?
BEdankt!!
Petje af voor je!! Stuk voor stuk prachtige taarten
Wie zegt er toch dat er niet meer getrouwd word?!?
Wat zul je een strakke planning hebben.
Ben je niet bang dat je de vullingen, namen of data door elkaar haalt? Dat zou mij geheid gebeuren.
allemaal supergaaf.
Prachtige taarten!
Geweldig en dat in zo'n korte tijd. Prachtige taarten hoor.
Ze zijn allemaal stuk voor stuk super mooi en ze zien er ook heel uit
oooh wat mooi, wat een werk!!!
Misschien een hele blonde vraag hoor... maar kan je de rozen gewoon zo op je taart leggen of heb je de stelen met tape afgesloten ofzo.
Prachtige parade!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Was een heftige taartenweek!