Onderwerp: How to paardenstal?
Ik heb al een paar keer de paardenstal taart voorbij zien komen, vind m zo leuk...heeft er iemand een how to van deze taart?
vast bedankt..!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » How to paardenstal?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb al een paar keer de paardenstal taart voorbij zien komen, vind m zo leuk...heeft er iemand een how to van deze taart?
vast bedankt..!
Deze rubriek is alleen voor het posten van sjablonen, patronen & howto's niet voor het vragen daarnaar. Je berichtje zal wel verplaatst worden.
Je kunt even op Picasa kijken, het komt uit een boek van Debbie Brown, misschien dat je 'm daar kunt vinden.
Wat Pooh zegt Uit de regels (topic in HOOFDLETTERS, bovenaan):
* Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
Wat Pooh zegt
Uit de regels (topic in HOOFDLETTERS, bovenaan):
Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld..maar ik heb inmiddels het boek van Debbie Brown besteld waar het instaat dus opgelost..Ik vind het soms een beetje gedoe om de goede rubriek te vinden maar daar ben ik niet alleen in lees ik vaak..
Euhm... ik bedoel dat ik me aansluit bij wat Pooh zegt en dat je bovenaan de rubriek Sjablonen, Patronen en Howto's een sticky kunt vinden waar de regels in staan van betreffende rubriek.
En dat sticky heeft een titel in hoofdletters, in de (soms ijdele) hoop dat die opvalt en gelezen wordt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » How to paardenstal?